midiaudio logo

gal kas patars del garso plokstes

ozas (IP Logged)
March 16, 2005 11:30AM

labas kreipiuosi i ismanancius
noreciau patarimo kokia plokste reiktu naudoti norint yrasineti vokala ar butu kokia 400lt ribose...
ir dar noriu paklausti ar yra relus skirtumas del kokybes yrasius muzika be gyvu instrumentu tik su semplais ir vst instrumentais naudojan paprasta kretyvo
live plokste pavyzdziui nuo audigy 2.........
Re: gal kas patars del garso plokstes
**Rimas G. (IP Logged)
March 16, 2005 03:39PM

Skirtumas yra didžiulis. Ypač emocinė grojimo pusė. Temperatūra, kvėpavimas, visas "gyvas nervas" taip sakant.
Tačiau yra, kas ir nekenčia gyvų dūdų arba styginių, o pripažįsta tik plastmasinį arba sempluotą brassą. Skonio reikalas. Jei muzikantų prasta kvalifikacija, plastmasė, suprantama, patikimiau, tačiau profi duos tokį produktą, kokio su jokiu pribambasu neišbursi. Ne tik už 400 Lt., o ir už daug kartų daugiau pirktu.
Palyginimui pagalvokit apie kokią distortion tipo gitarą gyvą ir sintezuotą, sugrotą klavišu...
Re: gal kas patars del garso plokstes
Sink the pink (IP Logged)
March 16, 2005 04:21PM

Seimplus ruosia geriausi audio inzineriai ir yrasinjami profesionalu ir geraiusiose studijose, kokiu Lietuvoje nera ir nebus (nei zmoniu , nei studiju ). Del to seimplu kokybe galima visiskai pasitiketi. VST instrumentus (gerus) irgi ruosia ne ziopliai. Beje elektriniuose pianinuose irgi sukasi seimplai o ne kazin kas.
PVZ galima paklausti Rimo G , kuris kaip suprantu yra prie klasikines muzikos: kas geriau skamba ar gyvai igrotas Lietuvos nac. simf. orkestras ar "negyvi" Vienna symphony library seimplai ? Ir su kuo geriau dirbti ant PC ?
Asmeniskai man pats bjausriausias instrumentas yra saksofonas: atrodo isradejas specialiai ji ir sukure , zmoniu kankinimui.
Re: gal kas patars del garso plokstes
**Rimas G. (IP Logged)
March 16, 2005 05:31PM

Nereikia maišyti semplo kokybės su semplo valdymo galimybėmis. Kompu patogiau naudotis kad ir Vienna Symphony Library, Garritan Personal Orchestra ar Edirol HQ Orchestral, tačiau už kiekvieno gyvo instrumentalisto slypi individualybė, kurios nepakartos niekas. Joks sempluotas keyboardas neatstos O.Pitersono garso užgavimo spalvos, kompu niekad nesuimituosi Sandovalo, Fergusono, net ir Keny G. Garso kokybė elektronine prasme dar toli gražu ne viskas. Čia problema kam ko reikia ir kaip kas tai supranta. Pvz. bigbendą arba simf. orkestrą gaminti iš semplų yra pateisinama tik iš ubagystės: sunku kvalifikuotą surinkti, reikia padaryti kvalifikuotas aranžuotes, nes bet kaip ir bet kas neskamba, daug repetuoti ir t.t., kas pasiutusiai brangiai kainuoja. Holivudo studijose muziką kinui įrašinėja gyvi simfoniniai orkestrai. Aišku, ten jie labai gudriai sumiksuoja gyvą su negyvu, prideda efektų ir t.t., tačiau kai kurių filmų soundtrack'ų partitūros yra grojamos gyvai ir koncertinėje praktikoje. Pačiam tai teko net daryti. Su tokiu šveicaru dar ir kompaktą įrašinėjome. Ten tipo: "Žvaigždžių karai" ir t.t.
Įdomus dalykas su "el. pianinais". Paprasčiau yra įrašyti sempluotą negu gyvą. Todėl, jei tai tik ne solo klasika, studijose net ir nenori niekas girdėti apie tikrą fortepioną, nes tembriškai su juo labai sunku dirbti, nors ir iš pirmo žvilgsnio atrodo atrodo labai paprasta. Problemos prasideda, kai reikia nustatyti kur statyti ar kišti mikrofoną, nes kiekvieno instrumento garso pikas dekoje yra kiek skirtingose vietose. Storosios stygos, aukšti garsai ir t.t.

O dėl sakso sutinku. Net ir gyvame orkestre jį sunku "prilipdyti" prie likusių instrumentų. Išimtis tik big-band'o sax grupė. Matyt priežastis tame, kad sksofonas buvo išradinėjamas, norint sujungti brasso jėgą ir medžio lankstumą. Padarė tokį hibridą, kuris tik juodžiams džiazuoti ir tepatiko. Tik XXa antroje pusėje atsirado entuziastų, kurie pasišovė įrodyti, kad tai visavertis instrumentas. Ir įrodo, rupūžokai! Vienžo, kai saksu groja meistras, jis ne toks ir baisus. Tačiau žiauriai kaprizingas visais aspektais.
O gyvo didelio orkestro, deja, pas mus nei įrašyti, nei įgarsinti niekas dorai taip ir nemoka.

**Rimas G.





Edited 1 time(s). Last edit at 03/16/2005 05:33PM by **Rimas G..
Re: gal kas patars del garso plokstes
Sink the pink (IP Logged)
March 19, 2005 04:07PM

Tiesa, neatsakyta i klausima del garso kortos. Reikia perziureti sitame forume esancius postus del garso ploksciu ir galima rasti pigiu variantu su mic preampais. O kaip jie veikia cia jau kitas klausimas. Su creative normaliai nieko negalima yrasyti nes ju AD/DA konverteriai ten del grazaus vaizdo, o mic line in portas, cia pritaikytas sneketis internetu o ne studijiniam "normaliem" darbam.(be to juk galima isbandyti ir palyginti)
Dar del seimplu, zvilgtelejau as cia i Kurzweil PC2, tai ten visi garsai seimpluoti, neturi vargsas oscilatoriu, o tiek kainuoja. Aisku visi seimplai prikabinti prie Reason, ACID, Audition ir pan. tikrai yra normalios kokybes, jau nekalbant apie tuos, kurie visais diskais pardavinejami.
Re: gal kas patars del garso plokstes
Siaip ciuvas (IP Logged)
March 19, 2005 04:33PM

imk uz 360 lt koki Audiotrak Maya 44 MKII ir pradziai uzteks. Ten Mic preampas dar ir su phantom poweriu.

Daugiau tame kainu ruoze su mic preampu nieko nepastebejau :)
Re: gal kas patars del garso plokstes
Laimiuz (IP Logged)
April 03, 2005 03:05AM

To Rimas G.: gerbiu už požiūrį :)

To Sink the pink: dėl "žmonių nėra ir nebus" tai siūlyčiau užsičiaupt ir nebekišt savo trigrašio. Turim Lietuvoj kelias personalijas, kurios gali konkuruoti su pačiais rimčiausiais pasaulio garso operatoriais ar technikais. O dėl tų pačių rimtų žmonių užsieyje, tai man patiko H. Zimmeris, kuris pareiškė, jog negirdi skirtumo tarp savo namuose turėto "Soundcraft" mixerio ir studijoje stovinčio Euphonix System-5. :/
Sorry, only registered users may post in this forum.