mastER-R Wrote:
------------------------------------------------------- > stratlt Wrote: > -------------------------------------------------- > ----- > > Firminiai stendai - jie kainuoja kosminius > > pinigus. Pirkite pas mus daugiau - padesite > jais > > apsirupinti :) > > > Geras, o man visai logiška atrodytų, kad firmos > pačios turėtų investuoti į savo reklamą > parduotuvėje, kadangi firminis stendas tai nauda > firmai, nes jis ją reklamuoja :) Matyt pats nezinai KIEK kai kurie gamintojai praso uz savo firminius stendus, nors ju savikaina kapeikine. Ir patikek, mes i tai ivestuojame ir firminiu stendu pas mus taip pat yra, pvz Meinl, Yamaha, Vintage, visa eile firminiu baneriu, kai kuriu jau legendiniu....:) Firminiai stendai kai kuriu kultiniu firmu pasipelnymo saltinis, ir dauguma zinomu pasaulio firmu ju paprasciausia nenaudoja nes yra pigesniu, Kitas dalykas baneriai. O del random prekiu ismetymo pasiziurekite musu filma youtube. Viskas ten ok ir viskas turi savo vieta. http://www.youtube.com/user/midiaudioltd Robertas Midiaudio Ltd. robertas@midiaudio.com [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img] [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img] |
balsas už MA. Buvau ir tamstoj ir MF, bet tamstoj atnešdavo vos ne visas gitaras ne patys atrode nelabai nusimano apie jas. Muzikosfaktorius klaipedoje kai buvau tai pasakiau kokios gitaros ieskau pasake kad neturi tai iskart skambino kazkur i vilniu ar kur ten. Tačiau aptarnavimas ir visa kita geriausi yra MA.
|
Balsavau už MA, nors ir tamsta patinka.Kaune dažnai būnu tai tenka apsilankyti, pasirinkimas neblogas ir aptarnavimas geras. Teko pasilankyti muzikos faktoriuje vilniuje - prekių kokybė tragiška. Kūbą pirkau pamenu randall 75w pusiau lempa - tranza. Sugedo labai greitai,net pusės galingumo neišėjo išnaudoti, garsekalbis brokuotas, taisė taisė galop sako pakeisim mes jum. ikišo tą patį ir nė velnio nepataisyta. Tai paskui išsikovojome su trupučiu primokėjimu kitą aparatūrą, tai jau pusę metų groju ir pakolkas jokių problemų. Na bet tikrai daugiau nieko pirkti iš ten nežadu.:)
|
Viesa padeka visam MA kolektyvui uz puiku servisa ir operatyviai atveztas prekes. Beje ir uz nuolaidas, aisq:)
|
aldas d. Wrote:
------------------------------------------------------- > Viesa padeka visam MA kolektyvui uz puiku servisa > ir operatyviai atveztas prekes. Beje ir uz > nuolaidas, aisq:) You're welcome! :) Robertas Midiaudio Ltd. robertas@midiaudio.com [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img] [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img] |
Galiu komentuoti Klaipėdos M.Faktorių ir Tamstą. Pirmiausia minusai. Kaip čia jau minėjo - erzina blogas,nepatogus prekių išdėstymas ir tiesiog per mažai vietos. Erzina "sandėliai" pačiame parduotuvės viduryje. Neatsižvelgiama kad yra ir neprimatančių ("akiniuočių"). kainos, pavadinimai mažytėmis raidėmis ir skaičiais, ir dar prekės kur nors užkištos. Mikrofonai už stiklo, bet modelio nesimato ir nėra jokio aprašo.Stygos už pardavėjo nugaros... Niekaip nesuprantu kodėl negalima prie kiekvieno instrumento ar aparato prikabinti popieriaus lapą su aprašymu, charakteristikomis. Juk tai ta "geroji" reklama, kuris skatina pasirinkti viena ar kitą daiktą.Pvz stovi "kūbiukas". Gerai kad dar matai gamintoją, modelį - vargu, jis būna "ant nugaros". Daugiau informacijos jokios. Aš nenoriu dėl kiekvieno menkniekio klausinėti pardavėjo, mane tas vargina. Apima graudus jausmas žiūrinti aukštai palubėjo sukabintas gitaras. Kas per modeliai, gamintojai, kainos? Nieko nesuprasi, nepažiūrėsi. Apie pasibandymą net mintys nekyla. Man atrodo kad šioms parduotuvėms atskiros pirkėjų grupės tiesiog neįdomios, nes didžiausia apyvarta pvz daroma ant kokių įgarsinimo kolonėlių pardavimo klubams bei didžėjams. Na o pagrindinia pliusai - gerai kad iš viso yra. Ir pardavėjai ne "žvėrys"-galima susikalbėti.
|
Rašoma "Labiausia patinkančios...", bet galima pasirinkti tik vieną variantą... :]
Na bet kokiu atvėju pasirinkau MA, nes čia daugiausia apsipirkinėjau, papraščiausiai tai buvo artimiausia parduotuvė. Bet, kad kitos parduotuvės kuriose buvau prastesnės - negaliu teigti. Visos atlieka savo darbą, pagal savo galimybes. Jei kalbėt atvirai, visos lietuvoje esančios parduotuvės turi labai daug minusų, ir nėra nei vienos visiškai profesionalios, kad galėčiau teigti "va, va čia tai geriausia parduotuvė". Žinoma, jei ateini pirmą kartą, perki ką nors ir padaro nuolaidą, tai ypač jaunesni - "oooj, čia afigiena parduotuvė"... Kalbant apie MA: nėra interaktyvumo, per mažas personalas, online suportas prastas, interneto svetainė tragiška. |
suicideris Wrote:
------------------------------------------------------- > Rašoma "Labiausia patinkančios...", bet galima > pasirinkti tik vieną variantą... :] > Na bet kokiu atvėju pasirinkau MA, nes čia > daugiausia apsipirkinėjau, papraščiausiai tai buvo > artimiausia parduotuvė. Bet, kad kitos parduotuvės > kuriose buvau prastesnės - negaliu teigti. Visos > atlieka savo darbą, pagal savo galimybes. > Jei kalbėt atvirai, visos lietuvoje esančios > parduotuvės turi labai daug minusų, ir nėra nei > vienos visiškai profesionalios, kad galėčiau > teigti "va, va čia tai geriausia parduotuvė". > Žinoma, jei ateini pirmą kartą, perki ką nors ir > padaro nuolaidą, tai ypač jaunesni - "oooj, čia > afigiena parduotuvė"... > Kalbant apie MA: nėra interaktyvumo, per mažas > personalas, online suportas prastas, interneto > svetainė tragiška. :) dekui už nuomone. Kas Tau nepatinka online suporte? Del interneto svetaines yra ivairiu nuomoniu. Matyt nematei kai kuriu gana zinomu europiniu firmu web saitu. Del personalo - jam reikia moketi atlyginimus, o kadangi dauguma klientu isvaziuoja gyvent i uzsieni (kaip ir tamstele) - tai matyt didesnio personalo net nereikia. Robertas Midiaudio Ltd. robertas@midiaudio.com [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img] [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img] |
Suporte - tarkim į klausimus atsakinėjama labai skurdžiai, sausai (žinoma, kaip ir pats minėjai, personalui reikia mokėti pinigus, o Lietuvoj ne tokia didelė muzikos paklausa, kaip kitose šalyse, kad galimėtu samdyti konkrečius žmones grynai suprotui.).
Mačiau daug žinomų internetinių svetainių, ir lyginti net nėra ką :) Bėje, teisintis tokiu teiginiu, kad "va yra keletas žinomų šudinų svetainių, tai ir mes galime tokią turėti" - nėra tikslinga.. Aš nemažai metų kūriau internetines parduotuves, tiek lietuvoje, tiek užsienyje, turiu sukaupęs nemažą patirties ir žinių bagažą. Svetainė - ne jums, o klientams. Aš tiesiog matau, kad svetainę galima patobūlint labai daug kartų, kad patiktų daugumai žmonių, o ne 50/50% ir sakyti, kad yra visokių nuomonių :) Bėje, klausti žmonių šioje svetainėje "ar jums patinka ši svetianė" irgi yra nelogiška, nes labai daug žmonių, net nesilanko čia, nes jiems papraščiausia nepatogų ir daugiausia čia bus gerų nuomonių. Tikrai turiu ne vieną draugą kuris apie svetainę kalbėjo neigiamai. Nenoriu apšmeižti ar ką, kaip tik norisi padėti. Puikus asortimentas, personalas geras. Jei kada pasiryžtumėte atsinaujinti, galite man parašyti, galėsiu plačiau aprašyti kas ir kaip ten negerai. ;) |
suicideris Wrote:
------------------------------------------------------- > Suporte - tarkim į klausimus atsakinėjama labai > skurdžiai, sausai (žinoma, kaip ir pats minėjai, > personalui reikia mokėti pinigus, o Lietuvoj ne > tokia didelė muzikos paklausa, kaip kitose šalyse, > kad galimėtu samdyti konkrečius žmones grynai > suprotui.). > > Mačiau daug žinomų internetinių svetainių, ir > lyginti net nėra ką :) > Bėje, teisintis tokiu teiginiu, kad "va yra > keletas žinomų šudinų svetainių, tai ir mes galime > tokią turėti" - nėra tikslinga.. Aš nemažai metų > kūriau internetines parduotuves, tiek lietuvoje, > tiek užsienyje, turiu sukaupęs nemažą patirties ir > žinių bagažą. Svetainė - ne jums, o klientams. Aš > tiesiog matau, kad svetainę galima patobūlint > labai daug kartų, kad patiktų daugumai žmonių, o > ne 50/50% ir sakyti, kad yra visokių nuomonių :) > > Bėje, klausti žmonių šioje svetainėje "ar jums > patinka ši svetianė" irgi yra nelogiška, nes labai > daug žmonių, net nesilanko čia, nes jiems > papraščiausia nepatogų ir daugiausia čia bus gerų > nuomonių. Tikrai turiu ne vieną draugą kuris apie > svetainę kalbėjo neigiamai. > > Nenoriu apšmeižti ar ką, kaip tik norisi padėti. > Puikus asortimentas, personalas geras. > > Jei kada pasiryžtumėte atsinaujinti, galite man > parašyti, galėsiu plačiau aprašyti kas ir kaip ten > negerai. ;) Dekui už nora pagelbėti, bet mes turime IT department, tegul jie skaito Tavo mintis :) Visur galima rasti negatyvo. Jei tik nori :) Nebuna idealių dalykų. Su kai kuo galiu sutikti. Beje aš dažniausia atsakinėju i klausimus savo iniciatyva ir ne darbo laiku. Robertas Midiaudio Ltd. robertas@midiaudio.com [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img] [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img] |
1. The customer is the most important person in our business.
2. He is not dependent upon us . . . we are dependent upon him. 3. He is not an interruption of our work . . . he is the purpose of it. 4. He does us an honor when he calls . . . we are not doing him a favor by serving him. 5. He is a part of our business, not an outsider . . . he is our guest. 6. He is not a cold statistic . . . he is a flesh and blood human being with feelings and emotions like our own. 7. He is not someone to argue or to match wits with. 8. He is one who tells us his requirements . . . it is our job to fulfill those requirements. Forrest White, former vice president of Fender Musical Instruments Robertas Midiaudio Ltd. robertas@midiaudio.com [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img] [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img] |
suicideris Wrote:
------------------------------------------------------- > Suporte - tarkim į klausimus atsakinėjama labai > skurdžiai, sausai (žinoma, kaip ir pats minėjai, > personalui reikia mokėti pinigus, o Lietuvoj ne > tokia didelė muzikos paklausa, kaip kitose šalyse, > kad galimėtu samdyti konkrečius žmones grynai > suprotui.). > > Mačiau daug žinomų internetinių svetainių, ir > lyginti net nėra ką :) > Bėje, teisintis tokiu teiginiu, kad "va yra > keletas žinomų šudinų svetainių, tai ir mes galime > tokią turėti" - nėra tikslinga.. Aš nemažai metų > kūriau internetines parduotuves, tiek lietuvoje, > tiek užsienyje, turiu sukaupęs nemažą patirties ir > žinių bagažą. Svetainė - ne jums, o klientams. Aš > tiesiog matau, kad svetainę galima patobūlint > labai daug kartų, kad patiktų daugumai žmonių, o > ne 50/50% ir sakyti, kad yra visokių nuomonių :) > > Bėje, klausti žmonių šioje svetainėje "ar jums > patinka ši svetianė" irgi yra nelogiška, nes labai > daug žmonių, net nesilanko čia, nes jiems > papraščiausia nepatogų ir daugiausia čia bus gerų > nuomonių. Tikrai turiu ne vieną draugą kuris apie > svetainę kalbėjo neigiamai. > > Nenoriu apšmeižti ar ką, kaip tik norisi padėti. > Puikus asortimentas, personalas geras. > > Jei kada pasiryžtumėte atsinaujinti, galite man > parašyti, galėsiu plačiau aprašyti kas ir kaip ten > negerai. ;) Aš matau, kad su svetainės tobulinimu reikalai vis pajuda karts nuo karto, ir visai dėl to nepergyvenu. Aš pats dizaineris, (interaktyvusis dizainas) žinau kaip turėtų atrodyti patogus meniu, tas taisykles ir pan, bet niekada jomis nesivadovaučiau. Kiekvienas žmogus yra savitas, Tu taip pat, ir jeigu pas tave kreipsis, nereiškia jog tavo idėjos pasiteisins. Patirtis gali būti milžiniška, o kartais reikia tik vieno žmogaus nuomonės/pasiūlymo ir viskas byra. Toks dalykas kaip internetinės svetainės - labai platus bet trapus dalykas. Visuo tuo noriu pasakyti, jog reikia siekti paprastumo, ypac muzikos prekiu parduotuves saito išdėstyme, nes tai ne koks pasakos reprezentacinis multikas, tai turi būti solidu, greit ir paprastai pasiekiama. Trūkumų yra viskame, bet tokie trūkumai kokie yra šioje svetainėje, ištaisomi labai greit, tik užsiimti reikia. O geriausia, tai neįžvelginėt trūkumų, o paimi, susimeti idėją, ir nusiunti midiaudio adminams, ir siunti tol kol pasakys: "nu gerai jau gerai, padarysim..." :) |
Gal ir butu geriau Midiaudio, bet geria Muzikos Faktorius nes bent atraso i elektronius laiskus o Midiaudio jau savaite kaip neatraso :?
|
edvinas22 Wrote:
------------------------------------------------------- > Gal ir butu geriau Midiaudio, bet geria Muzikos > Faktorius nes bent atraso i elektronius laiskus o > Midiaudio jau savaite kaip neatraso :? Gal būtų galima detalizuoti kam rašėte bei kada? Jei galima į private... Robertas Midiaudio Ltd. robertas@midiaudio.com [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img] [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img] |
Rasiau tikriausiai jum (Robertas@midiaudio.com) birzelio 2.
|
edvinas22 Wrote:
------------------------------------------------------- > Rasiau tikriausiai jum (Robertas@midiaudio.com) > birzelio 2. Sveiki, Aha, radau Jūsų maila. Jis man atėjo su užrašu [SPAM]. Todel sorry, nepastebejau. Jei Jūs domitės LTD gitaromis, turiu pasidomėti ir atsakysiu. Paprastai LTD brendu neprekiaujame, Tik ESP, Edwards, Grass Roots (cia ESP kompanijos produkcija), bet jei musų kolegos/partneriai turi - pasiūlome ir šiuos instrumentus. Kiek suprantu jūs norvegijoje? Robertas Midiaudio Ltd. robertas@midiaudio.com [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img] [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img] |
Dabar Norvegijoje bet uz dvieju savaiciu jau busiu Lietuvoje.
|
edvinas22 Wrote:
------------------------------------------------------- > Dabar Norvegijoje bet uz dvieju savaiciu jau busiu > Lietuvoje. Parašiau emailą. Robertas Midiaudio Ltd. robertas@midiaudio.com [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img] [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img] |
Sveiki, na ar dar neatrase?
|
edvinas22 Wrote:
------------------------------------------------------- > Sveiki, na ar dar neatrase? Na, matyt vadyba atostogauja. Pabandysiu paskambinti. Robertas Midiaudio Ltd. robertas@midiaudio.com [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img] [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img] |
Kolegos - gal jūs galėtumėte šitais reikalais diskutuoti emailais (o ne STicky gijoje, kuri "eina" per visus forumus?!
Ačiū už supratimą. Dalius |
Pasirinkau MA, gyvenu Kaune, bet iki Tamstos neprieinu... vis kazkaip i MA uzsuku jei ko man reikia. Viskas man tenais tinka tai kazkaip ir poreikio nejauciu kazkur kitur eit, nors tinklapiuose patikrinu asortimenta karts nuo karto. Siaip turiu pasakyt malonu ateit i MA parduotuve, visada patars, papasakos, leis pasibandyt jeigu kas domina, informatyvus zmones dirba.
|
Dalius Wrote:
------------------------------------------------------- > Kolegos - gal jūs [b]galėtumėte šitais reikalais > diskutuoti emailais[/b] (o ne STicky gijoje, kuri > "eina" per visus forumus?! > > Ačiū už supratimą. O Jūs ar suprantate, kad į e-mail žmogus negavo jokio atsakymo (beje čia ne vienas atvejis ir ne du), laukė savaitę, jei dar reiktų laukti dvi savaites, gal būt būtumėte praradę klientą, nes turėtų vėl grįžti į užsienį. Reikėtų džiaugtis, kad buvo kantrus ir sugalvojo čia parašyti, o nenuėjo kitur. Ar kliento problema, kad Jūsų e-mail dėžutė jo laiškus rodo kaip "SPAM"? Vietoj to, kad atsiprašytumėte, siunčiate klientą į beviltišką situaciją: rašyti laiškus į kuriuos negavo atsakymo... labai "logiška"... Ačiū už supratingumą. --- Ein bisschen funk abgeben Edited 2 time(s). Last edit at 08/06/2011 11:38PM by stratlt. |
Aurelijus Wrote:
------------------------------------------------------- > Dalius Wrote: > -------------------------------------------------- > ----- > > Kolegos - gal jūs galėtumėte šitais reikalais > > diskutuoti emailais (o ne STicky gijoje, kuri > > "eina" per visus forumus?! > > > > Ačiū už supratimą. > > O Jūs ar suprantate, kad į e-mail žmogus negavo > jokio atsakymo (beje čia ne vienas atvejis ir ne > du), laukė savaitę, jei dar reiktų laukti dvi > savaites, gal būt būtumėte praradę klientą, nes > turėtų vėl grįžti į užsienį. Reikėtų džiaugtis, > kad buvo kantrus ir sugalvojo čia parašyti, o > nenuėjo kitur. > > Ar kliento problema, kad Jūsų e-mail dėžutė jo > laiškus rodo kaip "SPAM"? > > Vietoj to, kad atsiprašytumėte, siunčiate klientą > į beviltišką situaciją: rašyti laiškus į kuriuos > negavo atsakymo... labai "logiška"... > > Ačiū už supratingumą. Aurelijau, [b]Tu laukei menesį kad tai parašyti?[/b] juk reguliariai būni forume. Toks.. pasipiktinimas po laiko. Pas visus buna bugu, nuoširdžiai už tai atsiprašome. Robertas Midiaudio Ltd. robertas@midiaudio.com [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img] [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img] |
stratlt Wrote:
------------------------------------------------- > Pas visus buna bugu, nuoširdžiai už tai > atsiprašome. Ir blogu dienu pasitaiko;) |
stratlt Wrote:
------------------------------------------------------- > Aurelijau, Tu laukei menesį kad tai parašyti? juk > reguliariai būni forume. Toks.. pasipiktinimas po > laiko. Nelaukiau nei mėnesio, nei savaitės, parašiau tą pačią minutę kai perskaičiau. Jeigu būnu forume ar PRIVALAU visas temas perskaityti? ;) Ir ši pastaba nėra po laiko, nes niekas negarantuoja, kad paminėtų būgų ir ateityje nebus. Jeigu kuriate tokias temas, mokėkite priimti ir pastabas ir gerus atsiliepimus (tu) --- Ein bisschen funk abgeben |
Aurelijus Wrote:
------------------------------------------------------- > stratlt Wrote: > -------------------------------------------------- > ----- > > Aurelijau, Tu laukei menesį kad tai parašyti? > juk > > reguliariai būni forume. Toks.. pasipiktinimas > po > > laiko. > > Nelaukiau nei mėnesio, nei savaitės, parašiau tą > pačią minutę kai perskaičiau. Jeigu būnu forume ar > PRIVALAU visas temas perskaityti? ;) > > Ir ši pastaba nėra po laiko, nes niekas > negarantuoja, kad paminėtų būgų ir ateityje nebus. > Jeigu kuriate tokias temas, mokėkite priimti ir > pastabas ir gerus atsiliepimus (tu) Kas per agresija.....Tai niekas nera garantuotas kad bugu nebus... O Tu Aurelijau garantuotas kad pas Tave jų nebus gyvenime? Robertas Midiaudio Ltd. robertas@midiaudio.com [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img] [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img] |
Chebra! Statom keturis stulpelius ir tempiam 12 virviu, bus ringas! Kas teisejas? Ash chiur renku stavkes. Uz paslauga 10% laimejimo
________________________________________________________ Ignoruoju postus, kur i mane kreipiamasi daugiskaita (tame tarpe ir PM) |
stratlt Wrote:
------------------------------------------------------- > Kas per agresija.....Tai niekas nera garantuotas > kad bugu nebus... [b]O Tu Aurelijau garantuotas kad > pas Tave jų nebus gyvenime?[/b] Negalima net pasisakyti? Iš karto apie kažkokią nebūtą agresiją? Čia Midiaudio firmos apklausa ar Aurelijaus apklausa? Tobulų žmonių nėra ir pas mane bugų tikrai yra ir buvo, jeigu paklausei. Bet nesuprantu, kodėl labiausiai, Robertai, tu čia įžvelgi kažkokią agresiją? Pabūk to žmogaus situacijoje. Jis rašė, kad negavo atsakymo į e-mail, pasisakė čia. Sulaukė Roberto atsakymo (viskas kolkas labai gerai ir natūralu, visko būna, būna bugų su e-mail'ais), bet nė iš šio nė iš to tam žmogui sąmoningai pareiškiama, neva ko "jis čia teršia sticky giją, tegu susirašinėja e-mail'ais". Jis ir bandė susirašinėti e-mailais, jis ir darė tai nuo pat pradžių, tačiau negavo atsakymo! Ir visiškai nesvarbu, ar tai buvo prieš mėnesį ar prieš penkis - pasielgta nekorektiškai, to žmogaus atžvilgiu. Aš, pavyzdžiui, nesmagiai jausčiausi jo vietoje. P.S. Robertai, pasielgei labai gražiai ir mandagiai, atsiprašei dėl e-mail ir atrašei. Tik nesuprantu kodėl, Robertai, tu įžvelgi agresiją? Man labai nesmagu tokius žodžius skaityti man adresuotus, kas yra netiesa. Ar aš nors žodelį adresuotą, kad tu kažką blogai padarei to žmogaus atžvilgiu? Tiesiog išsakiau pastabą apie konkretų įvykį, bet nenori manęs suprasti. --- Ein bisschen funk abgeben |
Aurelijus Wrote:
------------------------------------------------------- > Ir visiškai nesvarbu, ar tai buvo prieš mėnesį ar > prieš penkis - pasielgta nekorektiškai, to žmogaus > atžvilgiu. Aš, pavyzdžiui, nesmagiai jausčiausi jo > vietoje. > > P.S. Robertai, pasielgei labai gražiai ir > mandagiai, atsiprašei dėl e-mail ir atrašei. Tik > nesuprantu kodėl, Robertai, tu įžvelgi agresiją? > Man labai nesmagu tokius žodžius skaityti man > adresuotus, kas yra netiesa. Ar aš nors žodelį > adresuotą, kad tu kažką blogai padarei to žmogaus > atžvilgiu? Tiesiog išsakiau pastabą apie konkretų > įvykį, bet nenori manęs suprasti. Aurelijau, esme kad tekstas už ekrano nepakeis gyvo bendravimo, ir parašyti žodžiai gali būti lengvai suprasti neteisinga. Matyt aš vel kažką supratau neteisingai, nors postas buvo gana griežtokas ir žodis PRIVALAU parašytas didžiosiomis raidėmis pridėjo griežtumo :) Dalius nesuprato susirašinėjimo esmės, tu karštai suregavai. Aš nesupratau pradžioje kodel... Viskas ok. End of story :) Robertas Midiaudio Ltd. robertas@midiaudio.com [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img] [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img] |