Kiek man teko skaityti, tai iš tikrųjų kokybė šiuo atveju pakankamai gerai atitinka kainą. Taigi FireFace ir turėtų būti geriausias, nieko keisto :) žinoma, man irgi mieliau būtų, kad pirmasis "rimtesnis" studijinės įrangos komponentas ramiai gulėtų rack'e, o ne numestas ant stalo dulkėms rinkt, bet...
|
Laimiuz Wrote:
------------------------------------------------------- > Na skambesio kokybė anaiptol ne šnypštesio kiekiu > matuojama :D triukšmo lygis prie 24ių bitų -102.3dB nėra skambesio kokybė? kokių turi realių argumentų prieš šitą plokštę? |
tai normali mid-end plokštė, bet tavo paminėtas -102.3dB signal to noise ratio tikrai neatspindi AD/DA kokybės, o ir Pre-amp'ai joje nėra puikūs :)
____________ www.ateam.lt |
(IP Logged)
December 07, 2010 11:14PM
Apie tai ir kalba, tačiau išmatuoti keitiklio "gerumą" nėra kuo :(
|
Edirole fa-101 stovi AKM ad/da konverteriai, t.y. tokie patys kaip ir FireFace 400/800. jei neklystu, tas pats tipas AKM konverterių stovi ir Motu Ultralite.
|
(IP Logged)
December 08, 2010 10:38AM
AKM modelį pasakyk, kuri mikroschema ?
|
o ką reiškia prasti preamp'ai? visuose review sakoma, kad šio edirolo preampai labai švarūs. trūksta galbūt galingumo mic'iniams, bet čia dvidešimties kvadratų 'bedroom' studio, 40dB su 48V fantomu sakyčiau yra pakankamai. aišku galbūt jūs pratę įrašinėti geriausius pasaulio tenorus ir darote masterius londono simfoniniam, ką aš žinau, bet žmogui reikia firewire kortos už 800-900 litų. M-audio 410 irgi skaitomas mid-range, bet tokiu atveju imho visgi geriau edirolas
|
Laimiuz Wrote:
------------------------------------------------------- > AKM modelį pasakyk, kuri mikroschema ? neįsivaizduoju, žinau tik, kad AKM. tu krypsti nuo temos, žmogui reikia kortos už 800-900Lt. kaip suprantu konkrečių argumentų prieš šią kortą neturi (nes greičiausiai ir nečiupinėjai jos), bet vistiek bandai surasti kažkokių kabliukų. kam? pasakyk konkrečiai, kas su ja blogai. ar tu nori, kad aš čia tau suvardinčiau detalių serijinius, o tu tada kompetentingai nuspręstum, šlamštas tai ar ne? tu garso inžinierius, tu ir pasidomėk čipais. aš tiesiog kuriu sėdėdamas dvidešimtyje kvadratų ir nei vienas leiblas man dar nepriekaištavo dėl prasto suvedimo. |
Laimiuz, gerbiu jus uz zinias ir patyrima, taciau tas jusu aparaturinis "fanatizmas" man nesuprantamas. Man patinkia RME gaminiai, bet ir m-audio man visai nieko. Zymiai labiau viskas priklauso nuo studijos akustiniu ypatumu, nei nuo konverteryje naudojamos mikroschemos. Argumentuodamas pateikiu va toki straipsneli:
http://therecordingrevolution.com/2010/10/27/budget-gear-gone-wild/ Ten zmogus naudodamas, beveik vien isimtinai Behringer aparatura (netgi mikrofonus), irashe visai padoriai (pateiktas audio). Idomu, kaip jam tai pavyko, ogi atsiverte straipsnyje pateikta nuoroda i to zmogaus portable recording rig pamatysime bugnu irashu sesijos foto, sakyciau visai padoraus dydzio patalpa ir dar su kazkokiais akustiniais pribumbasais ant sienu. Stai is kur geras rezultatas. |
behringeris behringeris ir taip nekaltai "into pro tools" (:D
tai kamon, priskaičiuokit pro tools kainą ir bus matyt koks tas budget http://audiomastering.lt |
O Pranza, manai, rezultatai zhenkliai pablogetu jei ten butu ne pro tools, o kazkas pigiau? Konverteriai tai Behringerio.
Edited 1 time(s). Last edit at 12/08/2010 02:36PM by Edvo. |
ja... vis dėlto apdirbimas (juk šitam gabale naudojo pluginų ir turbūt nemažai) ir miksas... yra per daug kad neįtraukt į lygtį. taip pat ir tinkamai paruošta patalpa neprisiskaito prie low-end'o :)
tad lieka behringerio mikrafas ir konverteris ir daug kitų nebehringerio vertės dalykų :) http://audiomastering.lt |
O as vistik manau, kad patalpa ir geri muzikantai yra 90% rezultato
|
Edvo Wrote:
------------------------------------------------------- > O as vistik manau, kad patalpa ir geri muzikantai > yra 90% rezultato nznau kiek procentų bet tiesos yra. O tai juk visiem aišku kad žemos kainos interfeisai yra apytiskliai vienodo lygio, ir tik vieni turi kokį pribumbasiką ar kitas gal Softą kitokį o kurį rinktis gi patiem reikiai nuspreęsti, Vieni gi pasakė kad nieko gero iš to MOTU ar M-audio nėra, kitiem jis pakankamas, kiti matai net gerus kūrinius daro, na tai laikas pasirinkti. O kad siūlo kažkas geriau ir brangiau tai čia nieko blogo, aišku dažnai mūsuose kalba išeina iš temos bet nieko blogo. O kas liečiai gero daikto tai aš visais 41 pirštų už.Nekartą susiduriu su tuo kad skūpus moka du kartus. Aišku niekas per galvą neduoda. ------------------------------ Have A Nice Day ------------------------------ |
Tai cia yra savaime suprantama, kad toki mixa kaip tam linke, galima padaryti su bentkokiu interfeisu. Cia tik lietuviams viskas visada yra blogai :) Blogi mikrofonai, blogi preampai, tragiski monitoriai ir tt :) O kiti kazkaip paima ta visa mesla ir padaro gera gabala, tuo tarpu mes visi verkiam apie visokius converterius :) Sekmes lietuvai su tokiu poziuriu :)
|
(IP Logged)
December 09, 2010 03:00AM
raw Wrote:
------------------------------------------------------- > Laimiuz Wrote: > -------------------------------------------------- > ----- > > AKM modelį pasakyk, kuri mikroschema ? > > neįsivaizduoju, žinau tik, kad AKM. tu krypsti nuo > temos, žmogui reikia kortos už 800-900Lt. kaip > suprantu konkrečių argumentų prieš šią kortą > neturi (nes greičiausiai ir nečiupinėjai jos), bet > vistiek bandai surasti kažkokių kabliukų. kam? > pasakyk konkrečiai, kas su ja blogai. ar tu nori, > kad aš čia tau suvardinčiau detalių serijinius, o > tu tada kompetentingai nuspręstum, šlamštas tai ar > ne? tu garso inžinierius, tu ir pasidomėk čipais. > aš tiesiog kuriu sėdėdamas dvidešimtyje kvadratų > ir nei vienas leiblas man dar nepriekaištavo dėl > prasto suvedimo. Nesupykit, kartais tikrai perlenkiu lazdą. Šiaip teko lyginti senuosius protools, RME Hammerfall (su vidiniais moduliais kompe), RME ADI-8 (šiti kai perdirbti, tai visai pusė grėblio skamba), RME FireFace400, TC Konnekt8 ir LessLoss DAC 2004. Žinoma lessloss pabėga į priekį per tūkstantį kilometrų, bet Konnet8 subjektyviai mikščiau skamba nei RME Fireface. |
Nelabai as cia suprantu sita diskusija. Juk kainu ribos surasytos, apie rme ar protools kalba cia eit negali.
Zmones siulo tc arba naujas pasiulymas lexicon - as irgi balsuociau uz tc, bet pirkejo vietoj tai suziureciau kokie techniniai skirtumai tarp abieju modeliu ir issirinkti kokiu funkciju jam labiau reikia. Interfeisai apie 1000lt visi bus ant panasios elementines bazes ir panasios kokybes - manau siuo atveju reiktu rinktis tarp papildomu funkciju ir patogumo naudotis. ---------------------- Have you ever heard? http://www.startfm.lt/ https://www.facebook.com/media/set/?set=a.174641382578273.33558.100000972361855&type=1&l=0afdbcb510 |
O as zinau Londone studiju kur su digidisign mbox 2 irasineja ir suvedija.. Nepatikesit - pasaulinio lygio zvaigzdes, elektronikos muzikoje aisku su keliais tai ten buna kartais gyvais instrumentais :)
|
Draugai mielieji :) visada galima truputeli pasigerinti bet kurio dabartinio aparato parametrus ir skambesi islupus tas jrc4850 mikroschemas ir pakeitus i ka nors grojamesnio. Visas tl072-074 mesti laukan negalvojan t, jei jos dalyvauja garso procese. :)
MINDAUGAS |
(IP Logged)
December 12, 2010 10:24PM
+1 :)-D
|
Sveiki visi dar kartą,
Nenorėjau kurti naujos temos, taigi klausiu čia. Esu laimingas Impact Twin savininkas. Dabar atėjo eilė monitoriams ir KABELIAMS. Klausimai tokie: 1. Monitorius turi XLR (balanced) ir TRS (unbalanced) jungtis. Kabelių man reik neilgų, apie 1,5m, taigi ar yra kokybinis skirtumas tarp balanced/unbalanced? Jei naudosiu balanced, bus XLR -> TRS (6,3mm), jei unbalanced - TRS (6,3mm) -> TRS (6,3mm). 2. Kokios maždaug būtų tokių kabelių kainos? Ar verta juos gamintis pačiam? Iš anksto dėkoju už atsakymus! |
Beje, turiu prisipažinti, kad ne itin nuosekliai stebėjau visą diskusiją, tačiau ji man davė daug naudos - truputi išlipau iš nusistatyto biudžeto ir, manau, bent kelis ateinančius metus džiaugsiuosi Impact Twin'u.
Taigi, dėkoju visiems už išsakytą nuomonę, karštą diskusiją ir alų galų gale :) Na o dabar laukiu pamąstymų nauja - kabelių - tema :) |
Korta turi balanced outputus, tad reiktu juos ir naudot. Laidas XLR-jack na tai kokiu 30-40lt midiaudio su normaliom jungtim ir su sulitavimu kainuos (nepamirsk is 2 padaugint). Lemonoj nezinau ar rasi, o ir kokybe kokio nors HQ as nesu linkes labai pasitiket.
Lituot paciam, tokie privalumai: gali pasirinkt koki nori kabeli ir kokias nori jungtis, pvz RCA ar jack as naudoju amphenol jungtis, kurios yra pakankamai kokybiskos, o kainuoja <6lt/vnt. Dar aisku reik moket lituot. ---------------------- Have you ever heard? http://www.startfm.lt/ https://www.facebook.com/media/set/?set=a.174641382578273.33558.100000972361855&type=1&l=0afdbcb510 |
(IP Logged)
December 20, 2010 10:17PM
Laidai tik balanciniai, jungtys tik Neutriko arba Switchcraft, kabelis tik MOGAMI :)
|
Dėkoju :)
|
Nenoriu būti apkaltintas reklama ar pan., bet ar tiktų [url=http://cgi.ebay.co.uk/Cable-Neutrik-Jack-XLR-M-Balanced-Mono-Lead-3M-/200556011468?pt=UK_Computing_CablesConnectors_RL&hash=item2eb211dfcc]toks[/url] kabelis? Kiek suprantu, čia reikalingas mono? Iškart atsiprašau, jei klausimas pasirodys kvailas :)
|
Na nereikia atsiprasineti, o geriau paciam pasidometi :) Kazkaip ne nuo to galo, mano nuomone, yra savinamos zinios :) Kai yra nusiperkamas interfeisas uz daugiau nei 1000lt ir nezinoma kokiu laidu reikia pajungti monitoiams, tai wtf :) Tau reikia dvieju paprasciausiu mono laidu. Pas mane is interfeiso eina 1/4" Phone Jack'as, o i monitoriu RCA jungtis, nors yra ir toks pats 1/4" Jacko slotas. Cia jau kaip labiau patinka. Siaip nelabai man yra suprantama kodel daugumoje interfeisu out yra tie 1/4 Jackai, man kazkaip nesolidziai atrodo, turetu buti RCA, bet cia jau kita tema :) O tavo linke laidas yra 1/4 Jack, o kitas galas yra XLR. Jeigu monitorius turi XLR iejima, tai tiks. Tik, kad paveiksliuke nufotkintas stereo laidas lygtai, o parasyta, kad mono...
Edited 2 time(s). Last edit at 12/21/2010 01:16AM by ISG. |
Vadinasi reik [url=http://cgi.ebay.co.uk/Cable-Neutrik-Mono-1-4-Jack-XLR-Male-Lead-3M-/190482194351?pt=UK_Computing_CablesConnectors_RL&hash=item2c599f9faf]tokio[/url].
Monitorius turi TRS (unbalanced) ir XLR (balanced) jungtis. Klausimo esmė buvo, ar būtinas balanced kabelis. Jei taip, tuomet jungsiu XLR -> TS. Ir dar kvailas klausimas - ar toks pats kabelis (XLR -> TS) gali būti unbalanced (neišprususi elektronikos srityje mano galva mąsto, kad XLR tokį kabelį pritempia prie balanced)? Nes jei gali, tuomet išoriškai kaip ir neįmanoma atskirti... Edited 1 time(s). Last edit at 12/21/2010 08:20AM by hobitas. |
[url=http://www.rane.com/note110.html]čia viskas papaišyta[/url]
ts yra nebalansinis kištukas, nes trūksta vieno kontakto trs tinka balansiniam. balansiniam laidui reikia dviejų laidų ir žemės, taigi gaunasi iš viso trys. http://audiomastering.lt |
hobitas, nesiklaidink.
Peržiūrėjau manualą. Tavo Twin Impact turi keturis išėjimus, kurie yra TRS. Jau vien tai sako, kad jie [u]veikiausiai[/u] yra "balanced". Tai esmė yra kokia, o gi tokia, kad tau geriau naudot balansuotą jungtį (idant atsikratyti neigiamos sąveikos su supančiu pasaauliu) tarp interfeiso ir monitorių. Taigi, tau reikia: Ekranuoto Stereo kabelio XLR Štecherio ( ;) ) TRS Štecherio - kitaip žinomo stereo jacko Dėl brandų, tai čia dauguma viską išsakė. Kabeliai svarbus dalykas, tad patarčiau midiaudio jais apsirūpint, nes ybėjus yra ybėjus. Edited 1 time(s). Last edit at 12/21/2010 09:55AM by laurynas.lt. |