midiaudio logo

Firebox & Win7 x64?

Arteps (IP Logged)
February 23, 2011 02:58AM

Sveiki. Turiu problema. Win7 x64 operacineje instaliavus Presonus firebox draiverius, kai klausausi muzikos, tiek per ausines, tiek per koloneles girdisi traskesiai. Kodel? kas pas mane galetu buti negerai? Gal imanoma butu gauti info Win7 x64 pritaikymo audio darbams su sita Firebox korta?
Re: Firebox & Win7 x64?
wizby (IP Logged)
February 23, 2011 11:07AM

pasiskaityk presonus.com kokie motinos ir firewire chipset'ai kelia problemu, gal butent del to pas tave. ir latency pabandyk pakoreguot.
serumas (IP Logged)
February 23, 2011 11:17AM

man praeita menesi buvo irgi bedu su fireboxu, nauja motina isidejau ir pradejo blogai dirbti, visa menesi nervavausi maniau kad blogas firewire biosa naujinau ir ko tik nedariau, garsas trukciodavo traskedavo, kartais dingdavo keletai sekundziu garso plokste persikraudavo toliau dirbdavo , kol galu gale radau kame beda
motinines plokstes , procesoriaus ir video monitorine MSI programa kuria naudojau ausintuvui reguliuoti, ja ismeciau ir viskas kuo puikiausiai
Jusstakas (IP Logged)
February 26, 2011 05:32PM

Pabandyk viena dalyka, radau internete:

The 1394 bus driver that is included with Windows 7 replaces the 1394 bus drivers that were included with earlier versions of Windows. See this site for details:

You can try the following steps to fix our issue:

1- Click the Start Button, type devmgmt.msc in the “Start Search” box and press Enter.
2- Expand the "IEEE 1394 Bus Host Controllers" node in the device tree on the right hand pane

3- Right click the host controller node select "Update driver software ..."

4- Select "Browse my computer for driver software"

5- Select "let me pick from a list of device driver on my computer ..." and Check the box before “Show compatible hardware”.

6. Choose the second option---1394 OHCI Compliant Host Controller (Legacy), and click next to update the driver.
Sorry, only registered users may post in this forum.