midiaudio logo

64-bit mixing engine

Silvestras (IP Logged)
December 29, 2017 11:38AM

Sveiki forumo banginiai, rykliai ar pradedantieji, gražių ir kūribingų ateinančių! Tuo pačiu norėjau paklausti ką manot, apie naują Cubase 9.5 funkciją - 64-bit mixing engine? https://www.youtube.com/watch?v=CpbbljcizsA
Re: 64-bit mixing engine
wekiss (IP Logged)
January 08, 2018 05:24PM

Būtų smalsu padaryt du mixus 32 ir 64 bit procesing presižinais ir sudėjus į du takalius paklausyt ar realiai skirias, arba vieno fazę apverst ir pažiūrėt ar išlenda kliūrkų :DD
Re: 64-bit mixing engine
Padas (IP Logged)
January 12, 2018 11:41AM

"Any critical process is executed within double precision (64bit). That was so within the old engine, and is still so in the new.
Plugins handling critical processes also upsample to double precision.
Old VST2 standard was 32bit in- and out.
VST 3 is 64bit in- and out.

Making the engine full double precision eliminates the need for upsampling and truncating before and after each insert slot and from each channel to bus/bus/output. So since the plugins are (or can be) 64bit nowadays, there is no reason at all for "converting" before and after the inster slots.

So what happens is that by having a 64 bit engine from start to end, a lot of unnessesairy processing is removed from the audio engine.
Does this make a difference in sound quality: Nope. Only under exotic laboratory conditions you would be able to expose the "gain in quality".
It does simplify the piping/processing and programming throughout the audio engine?
But indeed, the majority of people still thinks that "more is better", so even for that reason alone, the change is justified."
Re: 64-bit mixing engine
Silvestras (IP Logged)
January 27, 2018 10:09PM

Suprantu, jog funkcija copy - paste labai patogi, bet nejaugi tai anglakalbių forumas? Neturiu problemų su anglų kalba, bet gal gerbkime lietuvišką žodį ir jei jau sunku išversti į lietuvių kalbą, manau verčiau įkelti nuorodą. Būtų žinomas bent šaltinis iš kur paimta ši nuomonė, kas tikrai svarbu, gylinantis į temą. Ačiū už supratimą.
Re: 64-bit mixing engine
pranza (IP Logged)
March 26, 2020 10:50AM

kaip tai aš nemanau, kad ta engine išsprendžia kažkokią bėdą, na nebent dėl „tvarkos“, dėl vst3.
bėda kuri tikrai yra, tai kad renderiai skamba kitaip negu gyvas grojimas, ir čia ne tik kubeise... įdomu kas ten vyksta.

http://audiomastering.lt
Re: 64-bit mixing engine
Silvestras (IP Logged)
March 27, 2020 05:44PM

Vat dideli "industry standart" PT fanai porijo, kad po renderinimo tik kubeise kitaip, kokybės nenaudai, skamba. Teko nuliūsti, nes palygint neturiu galimybės, juolab naudoju daugiausia stock pluginus, o pirkti PT, ar žaist su trial, vien kad sulygint, na nžn. Vis tik manau, kažkur pražiopsau kituose reikaluose ir rendrinimo kokybė, kad ir real time, čia neprieko, gal patirties stoka. Ačiū Pranza.
Re: 64-bit mixing engine
pranza (IP Logged)
March 28, 2020 02:07PM

na aš pirmiausiai tą pastebėjau kubeise, bet po to žiūriu kad ir samplitudėj, ir live! tai irgi vyksta, na aišku gali būt dėl to kad po to klausau per kitą programą, žodžiu lenda subtilūs dalykai - kas mikso projekte buvo ne visai aišku, paryškėja, tumulai rūko prasisklaido, ir kartais net tenka grįžt atgal paklausius renderį ir pataisyt :)
protulzas tai ką aš žinau - gana ribota aplinka, nors visiškai pakankama jei dirbi "kaip senais laikais", tik vietoj konsolės ir magų turi [lėtą] kompą.. o ar ten skiriasi grojimas nuo renderio tai nežinau, bent jau su dsp plokštėm nebandžiau.. o ir keitėsi ta sistema, seniau vienaip buvo, dabar jau kitaip, kas ten žino kur nu[si]važiavo...:)
Re: 64-bit mixing engine
Antanas1980 (IP Logged)
April 20, 2020 09:34AM

Daug metu sedziu ant Pro Tools, po renderio nera jokio skirtumo. Nezinau kodel gerb.tautieciai nenoriai naudojasi pasauliniu garso rasymo pramones standartu.Tiesa as visada turejau ir turiu DSP Pro Tools. Senuosiuose PT buvo kai kuriu trukumu darbe su midi. PT HD viskas sutvarkyta nezinau jokiu ribojimu. Turiu ir Logic, bet jokio noro su juo dirbti po Pro Tools.



Edited 5 time(s). Last edit at 04/20/2020 09:55AM by Antanas1980.
Re: 64-bit mixing engine
pranza (IP Logged)
April 20, 2020 03:09PM

na per tą laiką kol devyniasdešimtaisiais drožėm piratines programas, protulzas buvo neprieinamas dėl dsp ir i/o kortų būtinybės (o kam jos, jei namie nemultitriakini) ir nelabai net įdomus - nes kas ką turėjo, tai piratinių waves įskiepių jiems, kurių buvo ir native variantai... o dešras pakarpyt ir padėliot galima ir kitom programom, ir jų tik daugėja...
televizija čia niekad nenaudojo protools, radijas irgi... net tuo metu, kai jie pagaliau atrišo programą nuo savo kortų, išleido ne normalią, o le me be versiją, kuri irgi veikė tik su m-audio pirma - kliuvinys lygioj vietoj.
taip ir liko protulzas studijose, nes visi kiti rado kuo pasitenkint, o ir protulzinės įskiepių versijos dažniausiai kainuoja daugiau - na, daroma viskas kad jų nesinorėtų... tai ir nesinori :D

dabar iš viso yra reaper'is kuris nors ir pažiūrėt bjaurus kaip velnias, techniškai progresyviausias iš visų, ir dar pigiausias.. tai nauja karta eina su juo, o senieji lieka prie to, prie ko pripratę ir kokia forma projektus gauna...
Re: 64-bit mixing engine
[kustas] (IP Logged)
April 21, 2020 09:21AM

pranza +1

k./
Re: 64-bit mixing engine
Silvestras (IP Logged)
May 09, 2020 04:57PM

pranza +10, Antanas1980 pasižvalgius po studijas, nebeatrodo, kad PT vis dar "Industry Standart", o del render, manau viskas dėl įgūdžių, nes man iki Jūsų patirties, kaip atbulom iki mėnulio :). Peace.
Sorry, only registered users may post in this forum.