midiaudio logo

Alio

RimasG (IP Logged)
May 23, 2011 04:30PM

Tai ar gyvi dar tie mūsų "kompiuteriniai notatoriai"? Panašu, kad nebepateisiname mums geranoriškai skirtos skilties forume...
Kita vertus, gal ir puiku, kad visi "raštingi", patirties semiasi iš "manualų " ir "tutorialų", atsakingi už save ir niekam nenori sukti galvos :).
Re: Alio
stratlt (IP Logged)
May 23, 2011 10:39PM

Aš tai siūlyčiau naudoti žąsies plunksną ir rašalą....

Robertas
Midiaudio Ltd.
robertas@midiaudio.com
[img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img]
[img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img]
Re: Alio
linutisp (IP Logged)
May 23, 2011 10:45PM

Taip Rimai,aš irgi visada džiaugiuosi,pamatęs raudoną ženklelį prie natų maketavimo skilties.
Gal reikėtų užvesti kokią diskusiją apie si# naudingumą?
Arba apie tai,kodėl Kaune statant Eltono"Aidą"tenka samdyti gitaristą iš Vilniaus?
Re: Alio
stratlt (IP Logged)
May 23, 2011 10:56PM

linutisp Wrote:
-------------------------------------------------------
> Taip Rimai,aš irgi visada džiaugiuosi,pamatęs
> raudoną ženklelį prie natų maketavimo skilties.
> Gal reikėtų užvesti kokią diskusiją apie si#
> naudingumą?

Apie si Double diez būtų prasmingiau. Mano pasiūlymas butų diskusija apie generalinę pauzę.

> Arba apie tai,kodėl Kaune statant
> Eltono"Aidą"tenka samdyti gitaristą iš Vilniaus?

Nu tu duodi... Be Vilniaus Kauno muzikinio valdzia bijo net pirmadienių. Anot jų Kaune muzikantų apskritai nėra.

Robertas
Midiaudio Ltd.
robertas@midiaudio.com
[img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img]
[img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img]
Re: Alio
linutisp (IP Logged)
May 23, 2011 11:16PM

Visais kitais instrumentais groja kauniečiai.Gal mano žinios kiek pasenusios,tai pavardink kauniečius gitaristus,skaitančius iš lapo.
Va,ir diskusija bręsta.
Re: Alio
stratlt (IP Logged)
May 24, 2011 01:59AM

linutisp Wrote:
-------------------------------------------------------
> Visais kitais instrumentais groja kauniečiai.Gal
> mano žinios kiek pasenusios,tai pavardink
> kauniečius gitaristus,skaitančius iš lapo.
> Va,ir diskusija bręsta.

Linutisp skaito :) Šiaip skaito. Yra. Manau Thundertale Jonas paskaitytu, aš smuiko partijas gitara paskaityčiau :) Jazzo ne, man tai tolima :) (cia Joke, bet tiesa, mano oficialus išsilavinimas klasikiniai styginiai, smuikas kontrabosas, bet ne gitara. Bet gitara natomis man lengviau nei kazkokie mistiniai tabai).
Sania Dunis manau laisviausia skaito, jo mokiniai irgi. Yra jaunimo. Tie kur kažkada klasikinę gitarą rimtai mokinosi paskaitytu.
Bet svarbiausia net ne tai. Svarbiausia ne pats skaitymas, o darbo orkestre patirtis. Kazkada bandem repetuot vieną veikalą užsienio kompozitoriaus, Bartulis norejo Kaune atlikti. Nieko ten neišėjo, bet aš asmeniškai negrojes kolektyvuose gitara tada gal 10 metų bėdų neturėjau su partijom (roko stiliuje). O keli musų local superstarai susimovė. Mano nuomone todel kad neturėjo žalio supratimo kas yra grojimas orkestre, kad ir gitaristų, kad ir 3-4 natų. O man vaikų ir gruodelkos studentų orkestrų patirtis labai padėjo, nors ten ir kitais instrumentais grojau.

Robertas
Midiaudio Ltd.
robertas@midiaudio.com
[img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img]
[img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img]
Re: Alio
aldas d. (IP Logged)
May 24, 2011 09:09AM

Sveiki visi.
Grįžtu prie Gerb.Rimo temos. Ši skiltis be galo reikalinga, ir jeigu moderatoriams ji netrukdo, tai tegu būna. O skiltis būna pastoviai tuščia ,mano manymu, dėl paprastos priežasties. Tiesiog, Lietuvoje labai mažai profesionalų, rašančių muzikines partitūras (turiu omenyje, didelės apimties, sudėtingus darbus). Daugumas komp. notografijos programas naudoja tik minimaliai, t.y. arba rašo mažos instrumentų sudėties nedideles partitūrėles (pvz. kaip aš), arba žaidžia su programa savo malonumui. Tokie, kaip aš, išsiaiškinę pagrindines programos funkcijas, jas naudoja, ir jų poreikiams to visiškai užtenka. Na ir kas, kad išnaudojama kokia 10 proc. programos galimybių? Dabar gana, o kai reikės imtis sudėtingesnių darbų, visada galima kreiptis čia. Dėl to ši skiltis ir reikalinga.
Aš tikrai žinau, kad yra nemažai muzikantų tiesiog pažaidžiančių su Finale ar Sibu. Pvz, turiu vieną mokinį, namuose krapštantį Finale. Jam kol kas visiškai pakanka mano žinių, todėl jis čia nerašo. O gal nedrįsta. Bet tikiu, kad ateityje pradės ne tik žaisti, bet ir rimčiau gilintis į Finale, ir jam prireiks pagalbos, kaip kažkada jos reikėjo man. Va tada, turbūt, ir atsiras naujas New ženkliukas prie naujos temos.
Re: Alio
RimasG (IP Logged)
May 25, 2011 07:22PM

Tačiau daugeliu atvejų forumas būna ne tik masterclass, bet ir bendraminčių klubas :)
Re: Alio
RimasG (IP Logged)
May 28, 2011 10:41PM

Manau, kad notatorių forume galima ne tik klausti (visai be reikalo "raustant iš gėdos" - "koks aš durnas"), bet ir pasidalinti savo technologiniais atradimais, kurie, jei vieniems bus jau pažįstami, daugeliui - pasidalinimas patirtimi.
Na, nekviečiu visiškiems of topic, tačiau su "senbuviais" persimesti viena - kita fraze gi visada malonu :) Teisingai, suprantu, kad realių natų rašymas nemažai daliai kelia alergiją.... Tačiau be to profi muzikiniame gyvenime taip pat neišsiversi :)
Pagaliau, gal gal pabandykime šią vietą paversti tiesog klubu, kuriame galima dalintis, tobulėti ir t.t. Kol kas moderatoriai mums tai leidžia :) Gi iš esmės žmogus, naudojantis Finale pvz. Basaitėliuose, tikrai nėra niekuo blogesnis už Wilenską :) O tuo pačiu, kito saito su tokia trauka "ant Lietuvos" ir nėra.
Todėl virtualioje erdvėje nėra jokio skirtumo tarp geografijos bei potencialios kvalifikacijos. Forumo paskirtis ir yra - suteikti galimybę!
Panašiu principu dirba ir visos kitos MidiAudio/forum skiltys
Nejaugi profesinės patirties eisim į Facebook?
Na, čia gal ir skamba kaip manifestas... Žinau, teigiamai atsilieps Aldas D, Linutips... nejau mūsų tiek mažai? O gal apskritai verta uždaryti šią MidiAudio forumo giją? Kaip absoliučiai kenksmingą visiems tikriesiems muzikos kūrėjams? Kad profesionali notacija daugiau niekam niekada nebegadintų akių.
Re: Alio
Rajmis (IP Logged)
August 06, 2011 03:16PM

Nors apie tai jau buvo kalbėta, bet daugelis kompozitorių patys maketuoja natas, todėl muzikos notatoriaus specialybės kaip ir nebereikia. Kompozitoriai, baigę muzikos akademiją dažnai yra iškalausę Tamulionio sib kursą, tai daugiau mažiau suvokia kaip ir ką daryti. O kitų specialybių kolegoms, deja, tas yra neprieinama, arba prieinama tiek, kad iš to jokios naudos. Todėl aš susidūriau su situacija, kuomet man atsiuntė mano kūrinio natas, paruoštas leidybai. Tiesą sakant, parašiau leidyklai 20 pastabų vien tik iš vieno puslapio. Ir tai buvo grynai natografiniai ir grafiniai dalykai, kurių, pasirodo, žmonės pasamdyti atlikti tą darbą, visai neišmano. Tiesa, paprastiems ne leidyklai skirtiems darbams galima ir nenustatinėti jokių standartų, bet leidyklos, manau, turėtų suvokti ir taikyti šiuolaikinius natografijos standartus. Aišku, gerai būtų juos žinoti tiksliai ir taikyti patiems kompozitoriams ir natografams. Nežinau, ar vienintelėj lietuviškoje natografijos knygoje standartai yra 100 proc teisingi.Todėl šis forumas dažnai yra išsigelbėjimas tiems, kurie dar tik mokosi natas rašyt, arba tiesiog netyčia prireikė vieno, ar kito anksčiau nenaudoto dalyko ir tingi help'ą skaityt. :) Todėl bent jau kokį dešimtmetį dar forumas tegul gyvuoja, kad pramoktų tauta naudot programas, o paskui bus galima kilti jau ir į natografinių paslapčių erdves :)
Re: Alio
RimasG (IP Logged)
August 06, 2011 04:53PM

Rajmis Wrote:
-------------------------------------------------------
Tiesą sakant,
> parašiau leidyklai 20 pastabų vien tik iš vieno
> puslapio. Ir tai buvo grynai natografiniai ir
> grafiniai dalykai, kurių, pasirodo, žmonės
> pasamdyti atlikti tą darbą, visai neišmano.

Visas paradoksas yra tai, kad muzikantai, kuriems reikia iš natų groti - groja, o perrašinėti ir redaguoti natas imasi žmonės, kurie šiek tiek valdo notacijos programas, tačiau nesugeba teksto įvertinti muzikanto-praktiko žvilgsniu. Pagaliau ir patys kompozitoriai dažniausiai labiau rūpinasi "saviraiška", o natografiją palieka paskutinėje vietoje. Mane užmuša argumentas dėl nesuredaguotų autorinių natų (be dinamikos, štrichų ir t.t. ir tai ORKESTRINĖJE MUZIKOJE !!!): - palieku atlikėjams KŪRYBINĘ LAISVĘ! 100 muzikantų kolektyvui - kūrybinę laisvę. Tokiu atveju įmanoma tik visiška anarchija, o ne laisvė.
P. Jokubausko knyga galima tikėti. Jis tikrai sąžiningas krapštukas ir išblusinėjo viską doskonaliai. Tai ne vienų metų darbo rezultatas. Kita vertus visi būtini standartai jau būna numatyti notacijos programose. Visa kebeknė - tesingai jais pasinaudoti ir sudėlioti grafiškai priimtinu būdu.
Re: Alio
Darijo77 (IP Logged)
August 09, 2011 06:34PM

Man patiko Rimo mintys, mat pats groju orkestre ir ir dirbu nototekininko darba.Tiesiog siurpas ima grojant ir klausant ka orkestras groja perrasytus gabalus.O juk muzikantas paprasciausiai nesugroja...Gaidu perrasinetojui geriau negirdeti skaitymo is lapo...Ypac visi transportai...
Re: Alio
RimasG (IP Logged)
August 20, 2011 11:59PM

Darijo77 Wrote:
-------------------------------------------------------
.Tiesiog siurpas ima
> grojant ir klausant ka orkestras groja perrasytus
> gabalus.O juk muzikantas paprasciausiai
> nesugroja...Gaidu perrasinetojui geriau negirdeti
> skaitymo is lapo...Ypac visi transportai...

Tai ką jau bekalbėti aranžuotojui :)

Čia totalinė lietuviška problema. Kai ant pulto Bramsas, Brukneris, Vagneris ar Verdi - nesugroti lyg ir sarmata. Jei natos "vietinės kilmės" - tuoj kaip mat atsiranda atsainus abuojumas - čia ne "firma" (atseit, galima bet kaip). Durniausia tai, kad ir dirigentai užsikrečia tuo virusu. Nesilaiko nurodytų tempų, garso balanso, nuo numatytos stilistikos nusigrybauja į lankas ir t.t. O jei projektas dar ir įgarsinamas, prisideda ir tos seniai žinomos problemos. Rezultate aranžuotojas durnas ir kaltas, jei projektas "neskamba".

O su perrašinėtojais - atskiras reikalas. Ypač jei paliesim ranka perrašytus dalykus. Durniausia tada, kai žmogelis rašė ne tam, kad muzikantas galėtų kuo aiškiau perskaityti, o tam, kad "išreikšti" save ar sutaupyti laiko. Sunkiai pateisinamos, be jokios muzikantiškos logikos abreviatūros, kurios tik apkrauna, vietoje to, kad supaprastintų tekstą, absoliutus atstumų tarp pridėtinių nepaisymas, super-duper įmantrios pauzės, raktų bei tonacijos ženklų nerašymas eilutės pradžioje, kvaili taktų kėlimai ir dar daug nesamonių... Tada vyravo nuostata: nėra blogų natų, yra tik blogi muzikantai. Tačiau juokingiausia tai, kad šiuo metu, restauruodami partijas, perrašinėtojai su kompiuterinėmis notacijos programomis, ieškodami techninių užrašymo būdų vos ne verčiasi per galvas, besistengdami nukopijuoti tokią grafiškai nevalyvą rašliavą - atset tradicija!
Beje, visi "fanarai", "segno", kartojimai su voltomis, taktų bei net atskirų natų grupių abreviatūros ir pan. atėjo iš tų laikų, kai buvo rašoma ir perrašinėjama ranka (iš "tingėjimo" perrašyti, kuo ypač pasižymi kompozitoriai), o leidėjai, norėdami sutaupyti popieriaus ir kaštus graviravimui, prigalvojo visokių sutartinių ženklų, nuo kurių pirmą kartą natas matančiam atlikėjui elementariai susisuka galva ir galima pablūsti nuo puslapių vartymo "pirmyn - atgal". Tačiau vėlgi, didelė dalis rašančių mano, kad tai yra privaloma muzikinio teksto atributika ir stengiasi tai naudoti ir kur reikia, ir kur, ypač, nereikia.

Šiaip jau natos yra transponuojamos, o transportuojamos tik, sakykim, gastrolių metu, "iš taško A į tašką B" :)
Tačiau, ypač restauruojant senesnes natas, būčiau liknkęs manyti, kad visgi racionaliausia būtų atsisakyti bent tų transponų, kuriuose neegzistuoja realūs instrumentai. Turiu galvoje valtornas ir triūbas (kaip dabar liepiama sakyti - trimitus). Vistiek tai realiai yra grojama tradiciniais instrumentais. Todėl kam kankinti muzikantus be būtino reikalo.
Re: Alio
linutisp (IP Logged)
August 21, 2011 12:35AM

Beje,kaip lietuviškai"fanaras"?
Re: Alio
stratlt (IP Logged)
August 21, 2011 12:55AM

RimasG Wrote:

> Čia totalinė lietuviška problema. Kai ant pulto
> Bramsas, Brukneris, Vagneris ar Verdi - nesugroti
> lyg ir sarmata. Jei natos "vietinės kilmės" - tuoj
> kaip mat atsiranda atsainus abuojumas - čia ne
> "firma" (atseit, galima bet kaip). Durniausia tai,
> kad ir dirigentai užsikrečia tuo virusu. Nesilaiko
> nurodytų tempų, garso balanso, nuo numatytos
> stilistikos nusigrybauja į lankas ir t.t. O jei
> projektas dar ir įgarsinamas, prisideda ir tos
> seniai žinomos problemos. Rezultate aranžuotojas
> durnas ir kaltas, jei projektas "neskamba".

Tai kad kartais ne bet kaip neįmanoma. Ekskursas į praeitį, kai mokiausi Kauno J. Gruodžio konservatorijoje tais laikais kai ji dar nebuvo sunaikina ir kai ji dar nebuvo gimnazija. Grojau orkestre, specialybė kontrabosas.
Dave mums atlikti vieno žinomiausių šiuolaikiniu lietuvių kompozitorių koncertą fortepionui su orkestru. Solo grojo žinomas pianistas, pirmas atlikimas (atlikome Kauno ir Vilniaus filharmonijose) bet ne tame esmė. Partijos dar buvo rašomos ranka, jos buvo pačio autoriaus. Kurinys turėjo tonaciją (būna kad šiais laikais taip dar pasitaiko:) ), bet matėsi kad autorius, tikrai įdomus kūrėjas, absoliučiai nesupranta instrumentų specifikos, ir spendžiant pagal amžių ja niekuomet nesidomėjo. 2 taktai 3 diezai, sekantys keli taktai 7 bemoliai, po to vel diezai... ir panašiai... Kaip groti tokias partijas? Kaip galvoje turi smegenys dirbti kai priedo parašyta taip kad tik šešiastygis kontrabosas normaliai tai sugrotų....
Pasakysiu dar - smuikui partijos buvo normalios, be tokiu "transponavimų" arba jų buvo mažai. Mes su kolega grojome absoliučiai beleką, "otsebiatiną", palaikydami tik ritmines grupes. Nes mokintis bei persukinėti smegenis nebuvo tiek laiko - reikėjo mokytis speca, žiurėti kitus kūrinius ir pan. Speco dėstytojas pamates partija pasakė - Tu po vidurinės čia mokaisi, tai gal geriau eik 100g padarysi. Aš čia Tau niekaip nepadėsiu. Ir galu gale atėjo diena X. Gerbiamas kūrėjas sugalvojo kad nori išgirsti orkestra partijomis. Sugrojo pirmi smuikai, antri smuikai, altai. Atėjo mūsų su kolega eile. Na mes ir pavarem. Eilinį kartą absoliučiai beleką, toje vietoje kur jis prašė buvo a la mūsų solo, 3 forte... Aišku ritminį piešinį išlaikėm... Autorius net pašoko nuo kedės ir sušuko: "va taip, būtent taip kaip norėjau! Maladiec".
Tai va taip būna su vietinės kilmės natomis. >:D<

Robertas
Midiaudio Ltd.
robertas@midiaudio.com
[img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img]
[img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img]
Re: Alio
RimasG (IP Logged)
August 21, 2011 10:04AM

Robertai, esi 100x teisus. Nemaža dalis kompozitorių, ypač tų, kurie kilę ne iš instrumentalistų, visiškai nepaiso, o tiksliau - nepažista orkestro instrumentų, ypač specifinių, tesitūrų bei realių galimybių. "Piešia žemėlapius" ir tiek. Dėlioja kaip vaikai smėlio dėžėje ir žiūri po to, kas išeis. Labai dažnai nustemba, kad partitūra "pranoko lūkesčius", t.y. patys nesitikėjo, kad taip gražiai nupiešė. Ypač kai kalbam apie atonalią ir aleatorinę muziką. Patyrę orkestrantai tokiais atvejais dažniausiai groja ne tai, kas parašyta, o tai, kas tiesiog skamba. Kai muzika tonali, tuomet autorius kaip ant delno. Matyti visi "privalumai", pliusai ir minusai, orkestro išmanymas, pagaliau net ir kruopštumas. jei su ršliava viskas tvarkoje, tuomet atsiranda potencialios bėdos, kai orkestrantai aiškią muziką groja kaip papuolė, net nesiteikdami pasidomėti frazuote, štrichais, dinamika. Kas dėl elementarios kvaklifikacijos stokos, kas tiesiog iš pasileidimo. Pats esu ir orkestrantas, ir aranžuotojas, ir šiek tiek kompozitorius - 'trys viename" (tik nediriguoju) :) todėl šias problemas puikiai pažįstu tiek iš vidaus, tiek ir iš išorės.
Apskritai kūrėjai mėgsta rašyti simfui dėl paprastos priežasties: kad ir kokią nesamonę suraitytum, vistiek tai skambės, nes atlikėjai "išveš" savo meistriškumu. Va čia ir prasideda sapalionės apie atlikėjų nesuvaržytą "kūrybinę laisvę", o elementarios nesąmonės ir profesinis neraštingumas tampa "kūrybiniais atradimais". Beje, kas įmanoma su simfu, praktiškai, nežinant orkestro specifikos, neįmanoma su puč. orkestru ar big-bandu. Todėl ten žmonės paprastai ir stengiasi nekišti nosies. Pagaliau, tai daug sudėtingiau ir mažai prestižiška.
Re: Alio
aldas d. (IP Logged)
August 21, 2011 01:43PM

[i][/i]Beje,kaip lietuviškai"fanaras"?[i][/i]

Man atrodo , tiesiog Ženklas. Iš didžiosios raidės:)
Re: Alio
linutisp (IP Logged)
August 21, 2011 10:23PM

Supratau.Kumščio Ženklas.
Re: Alio
stratlt (IP Logged)
August 21, 2011 11:12PM

linutisp Wrote:
-------------------------------------------------------
> Supratau.Kumščio Ženklas.

Jei nemoki "Žemyn upe" - rašomas vietoje generalinės pauzės. :)

Robertas
Midiaudio Ltd.
robertas@midiaudio.com
[img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img]
[img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img]
Re: Alio
linutisp (IP Logged)
August 22, 2011 10:36PM

Tai jau subito fine senza coda.
Re: Alio
RimasG (IP Logged)
August 23, 2011 05:49PM

O, tiesa pasakius, nors ir bandžiau išsiaiškinti, kaip taisyklingai terminologijoje turėtų vadintis "fanaras" - nepavyko. Gal per žioplas ar per mažai atkaklus buvau? :)
Re: Alio
linutisp (IP Logged)
August 23, 2011 10:54PM

Turiu klasioką profesorių kalbininką,paprašiau išsiaiškint,pažiūrėsim kas bus.
Re: Alio
RimasG (IP Logged)
August 24, 2011 08:53AM

Tai kad čia ne kalbos, o terminologijos dalykai
Re: Alio
linutisp (IP Logged)
August 24, 2011 10:21PM

"Fanaras"tai kalbos,nes žargonas.Jei būtume nuoseklūs turėtume ,kaip ir segno,vadinti itališkai-coda.
Re: Alio
Darijo77 (IP Logged)
September 09, 2011 08:19PM

Didziausia pagarba maestro Rimui Giedraiciui.Ka tik grizom is gastroliu Sveicarijoje ir Slovenijoje.Turejom koncerta su Amerikos daininikais.Daina,,O Solia Mio''turejom du variantus: tradicine oranzuote ir gerb.Rimo.Zinoma kolektyvas nubalsavo uz idomia Rimo oranzuote.Man buvo labai malonu groti (ir labai patogu)pagal sia orkestruote.Zinoma dideles ovacijos ir aplodismentai.Nors dali noriu perteikti i foruma.Dziaugiuosi ,kad yra tokiu nuostabiu Lietuvoje orkestro zinovu.PAGARBA!
Re: Alio
Sandruks (IP Logged)
October 04, 2011 01:50PM

[i]""Fanaras"tai kalbos,nes žargonas.Jei būtume nuoseklūs turėtume ,kaip ir segno,vadinti itališkai-coda.[/i]"

TIkriausiai taip, coda, http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_musical_symbols
Re: Alio
RimasG (IP Logged)
October 04, 2011 03:11PM

Matyt prie tokio termino lietuviškai ir reiktų apsistoti. Tik kaip visiems įkalti į galvą?
Re: Alio
linutisp (IP Logged)
October 04, 2011 10:22PM

Nėra lengva.Dabar mokausi sakyti "skirsnis",o ne"ladas".Čia kaip su ruso-mongoliškais keiksmažodžiais,jaunimas rusiškai nieko nebesupranta,bet keikiasi be akcento.
Re: Alio
Awa (IP Logged)
October 05, 2011 07:04AM

Buvo toks ansamblis savo laiku Kaune - CODA - kuriame yra dainaves E.Sipavicius. Gal bus lengviau prisiminti :)-D
Re: Alio
stratlt (IP Logged)
October 05, 2011 05:25PM

linutisp Wrote:
-------------------------------------------------------
> Nėra lengva.Dabar mokausi sakyti "skirsnis",o
> ne"ladas".Čia kaip su ruso-mongoliškais
> keiksmažodžiais,jaunimas rusiškai nieko
> nebesupranta,bet keikiasi be akcento.


Einaaaa Laaaaadas!!!!

Robertas
Midiaudio Ltd.
robertas@midiaudio.com
[img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img]
[img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img]
Sorry, only registered users may post in this forum.