midiaudio logo

MIDIAUDIO tragiskas aptarnavimas X(

roman (IP Logged)
July 01, 2013 10:04AM

Noreciau papasakoti savo bendradarbiavimo su MIDIAUDIO istorija, gal jin pravers kam nors ar susimastys nesinaudot sia parduotuve, kurioje atvirai spjaudoma i klientus. Tegul Google praindeksuoja musu herojus, raktiniai zodziai: MIDIAUDIO.com ir Dalius Nomicas.

Taigi. Uzsimaniau pirkti DSI Tetra ( http://www.midiaudio.com/product/dsi-tetra ) analogini sintezatoriu. Pagrindiniame puslapyje aiskiai nurodyta, kad sandelyje siuo metu sio sintezatoriau nera, kad reikia teirautis tiesiogiai. Nedelsiant paskambinau i MIDIAUDIO ir paklausiau del pristatymu galimybiu ir salygu. Man buvo pazadeta isaiskinti ir perskambinti. Zinant is patirties, ka reiskia tas "perskambinsim" Lietuvoje, pasiuliau viska graziai surasyti email'u, kad jau tas tikrai nepasimirstu, i ka man buvo atsakyta - kad cia is tikruju butu geriausias budas, prasome atsiusti laiska i dalius@midiaudio.com (Dalius Nomicas - MIDIAUDIO direktorius).
Taigi, pirmas laiskas (lakoniskas ir konkretus) buvo parasytas 2013 05 09:
<< Sveiki,
Siandien su Jumis kalbejomes telefonu del DSI Tetra - 2199Lt ( http://www.midiaudio.com/product/dsi-tetra ).
Noreciau suzinoti pristatymo galimybes ir terminus.
Mano mob. tel.: 370XXXXXXXX >>.
Jokio atsakymo atgal negavau (na pvz: "laiska gavome", "pranesime" ar pan.), maza ko, gal laiskas kaip kartais buna atsidure SPAM folderyje - nesuprasi. Na ok, negavau tai ir negavau, ko cia pergyventi.
Praejus savaitei ir negavus jokio atsakymo nutariau vistik pasiskambinti ir pasiteirauti, i ka man buvo atsakyta - siuo metu yra sprendziamas sintezatoriaus pristatymo galimybes, procesas vyksta.
Na puiku, zmones dirba, zmones bando suorganizuoti pristatyma - praejo dar viena savaite su virsum - jokio atsakymo negavau, nutariau brukstelti el. pastu:
<< Sveiki,
Ar yra naujienu del mineto uzklausimo ?
>>

Na, siuo atveju budu logiska kazkaip tai i el. laiska vistik pagaliau sureaguoti, taigi klientas nerimauja, paliktas nezinioje :) Bet - jokio atsakymo atgal negavau.

Papildomas uzklausimas:
<<<<<<<<
Sveiki,
Ar turite naujienu ?
>>>>>>>>

Pagaliau gaunu standartine fraze nuo Dariaus Nomicko:


<<<<<<<<
Sveiki
Aiskinames logistika – pranesiu neuzilgo.

Pagarbiai,

Dalius
>>>>>>>>.




"Na gerai, nemaisysiu zmonem dirbti, saziningai lauksiu, nebusiu per daug jau ikyrus", pagalvojau as ir saziningai pralaukiau virs 3 savaiciu - jokio atsakymo.
Bendroje visumoje nuo pradnio uzklausimo praejo daugiau nei menuo, pagalvojau, kad reiktu uzklausti dar karteli, papildomas uzklausimas - ir vel visiska tyla.

Taigi, klientas, kuris nebepirma karta naudojasi MIDIAUDIO paslaugomis yra laikomas visiskoje nezinioje.
Na negali parduotuve greitai pristatyti nurodyto produkto? - tai pranesk apie tai, netylek. Na, siuo metu yra didelis darbu uzkrovimas? - na tai pranesk, neignoruok.
Galu gale nusispjoviau, ir nutariau neturet daugiau reikalu su lietuvisku aptarnavimu. Ech, http://THOMANN.DE, kodel as apie tave buvau pamirses is pat pradziu ? :)
Beje, jokiu ziniu nuo MIDIAUDIO taip ir negavau iki siol. Atsizvegiant i visa susiklosciusia situacija, galvoje kazkodel del sukasi tik vienas zodis - "GAIDZIAI" 8-)



Edited 1 time(s). Last edit at 07/01/2013 10:13AM by roman.
Re: MIDIAUDIO tragiskas aptarnavimas X(
bonehead24 (IP Logged)
July 01, 2013 08:28PM

Į Robertą reikėjo kreiptis :D Jis atsakė į visus mano klausimus ir viską išdėstė detaliai (tu):)-D
Re: MIDIAUDIO tragiskas aptarnavimas X(
ISG (IP Logged)
July 04, 2013 11:56AM

Man irgi buvo lygiai taip pat. Daikto sandely nebuvo, pasake, kad uzsakymas toms prekems bus daromas menesio gale, kai uzsakymas bus padarytas, gausiu tikslias detales kada bus pristatytas daiktas ir tt. Rezultatas lygiai toks pats - JOKIO atsakymo, JOKIU ziniu. Negaves jokio atsakymo net nebandziau teirautis :) Parasiau i Tamsta ir po 2sav turejau daikta bagazinej.
Parduotuve turi perskirstyt prioritetus - ne tie laikai kai visa prekyba vyksta fizinej PARDUOTUVEJ, kai zmogus ateina ir PERKA. Zmonem zymiai patogiau is darbo parasyti el laiska ir pamirsti viska iki kol ateis preke :)
Dar parduotuve turi suprasti jog klientas kuris perka nebrangu daikta, jei liks patenkintas aptarnavimu, ateity gali pirkti kur kas brangesni.

Po to karto Midiaudio nepirkau nieko :P
Re: MIDIAUDIO tragiskas aptarnavimas X(
ieshkantis (IP Logged)
July 06, 2013 11:48AM

O aš girdėjau per TV kad midiaudio vagia vaikus prekybos centruose....Liepia keliais Kaune apeiti aplink soborą 3 kartus ir tada paleidžia.... Briedas...
Re: MIDIAUDIO tragiskas aptarnavimas X(
kumpiz (IP Logged)
July 06, 2013 03:21PM

O dar ta istorija su Garliavos ivykiais.

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/208/aky.gif/][IMG]http://img208.imageshack.us/img208/1230/aky.gif[/IMG][/URL]
Re: MIDIAUDIO tragiskas aptarnavimas X(
stratlt (IP Logged)
July 06, 2013 04:29PM

Galvojau kad nukosėjo mano kepurę. Bet ne - pasirodo savo vietoje....

Robertas
Midiaudio Ltd.
robertas@midiaudio.com
[img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img]
[img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img]
Sorry, only registered users may post in this forum.