midiaudio logo

Dėl garantinio remonto darbų.

psychenaut (IP Logged)
January 15, 2014 08:25PM

Pirmasis kartas įvyko dar prieš porą metų. Nusipirktas aktyvus monitorius asmeninei studijai. Trys mėnesiai - nušoko preampas. Taisymas užtruko... 3 mėnesius. Du iš jų savom akim mačiau kaip ProAudio skyriuje pragulėjo neujudinamas.

Naudojamas toliau. Geras pusmetukas - vėl bėdos su tuo pačiu preampu. Pasirodo nesutvarkyti kontaktai. Užimtas laikas - du mėnesiai.

Po to vėl, trečias apsilankymas. Kodėl? Pasirodo buvo neuždėta fyškė ir garso jokio išvis nekanalino. Vėl ilgą laiką stebėjau kaip buvo nejudinamas ProAudio skyriaus kampe, kol užpisau visus vaikščiodamas kasdien ir rašydamas email'us.

Dabar - sugedo pirktas Tascam garso interface'as. Neatitarnavo nė mėnesio. Nuo pat pradžių skleidė keistenybes, bet čia dzin. Produkto nekokybiškumu pardavėju nekaltinu - tiek sveiko proto turiu.

Bet... Sutarta, jog sekančią dieną, nepaisant inventorizacijos, bus atliktas bandymas ir pranešta kas atsitiko, kiek truks taisymas ir t.t. Praėjo turbūt jau savaitė. Nieko. Nepykčiau, jei daiktas nebūtų reikalingas darbui. Bet amžini bajeriai Audio skyriuje jau pradeda varginti. Kiek pagyrų galėčiau sužerti Jumbo, Robkei ir Ubiui, tiek teko nusivilti už sienos vykstančiu darbu.

Tad prašau Laurynai, sureaguok bent į atvirą laišką.

Privataus laiško nerašiau su intencija, jog netektų eiti dar ir dar kartą, laukti dienų dienas su nekantrumu laukiamų atsakymų bei nešti taisyti vėl ir vėl, ir vėl.

Ačiū.

Be pykčio. Bet su nekantrumu.



Edited 1 time(s). Last edit at 01/16/2014 05:00PM by psychenaut.
Re: Dėl garantinio remonto darbų.
Dalius (IP Logged)
January 16, 2014 09:03AM

oops

spaudžiu Lauryną.

Dalius
Re: Dėl garantinio remonto darbų.
Laurynas MA (IP Logged)
January 16, 2014 03:40PM

Prieš rašant viešus laiškus pirmiau derėtų bent savo pašto dėžę pasitikrinti...

Daiktas atneštas 01 08.
Atsakymas pagal susitarimą pateitkas sekančią dieną.


-------- Original Message --------
Subject: Tascam
Date: Thu, 09 Jan 2014 11:47:21 +0200
From: Laurynas MIDIAUDIO <laurynas@midiaudio.com>
To: algirdas.sapoka@gmail.com


Sveikas,

Nerandu prie ko prikibti - viskas veikia OK

--
------------------------------------------------
Best regards,
Laurynas Baskys
Midiaudio Ltd.
Support manager
Mob.+370 618 67699
Tel. +370 37 223288
Fax. +370 37 320292
www.midiaudio.com
Re: Dėl garantinio remonto darbų.
psychenaut (IP Logged)
January 16, 2014 04:53PM

Tolka tak nerodo nieko net prieš šlamšto dežėje pašto.

Užeisiu grįžęs į Kauną su savo laptopu. Nesuprantu.
Re: Dėl garantinio remonto darbų.
Laurynas MA (IP Logged)
January 16, 2014 05:06PM

Dėl istorijos su monitoriais - jau darosi įdomu.

Reaguodamas į nusiskundimą patikrinau visą pašto istoriją - ten nematau apskritai nei vieno Algirdo meilo (nors minėta kad buvo daug rašyta).

Įdomumo dėlei - Arvydai, prašau permesk meilu man nors pradinius meilus kuriuos rašei.

Paprastai servise užsiguli daiktai tik su sudėtingais gedimais, taip pat kuriems reikia kažkokių spec. detalių, užtrunka jų siuntimas ir pan.

"Kontaktų" problemos sprendžiamos greitai - kažkaip galai nesueina...
Todėl ir prašau patikslinti info.
Re: Dėl garantinio remonto darbų.
Laurynas MA (IP Logged)
January 16, 2014 05:08PM

Dėl Tascam - ok, paimk savo kompą, testuosim vietoj. Gal problema ne plokštėj.

L.
Re: Dėl garantinio remonto darbų.
Laurynas MA (IP Logged)
January 24, 2014 02:25PM

Taigi, bendra informacija skaitantiems šį forumą (gal pravers praktikoje):

Kliento nurodyta problema: Tascam US144MKII plokštė "triukšmauja"

Nustatyta priežastis:

Kliento nešiojamojo kompiuterio, prie kurio buvo jungiama Tascam US144MKII, išorinio maitinimo bloko gedimas (nelaiko srovės, generuoja didelės amplitudės "pjūklą")


Laurynas MA
Sorry, only registered users may post in this forum.