Sveiki.
Beformuojant užsakymą Thomann parduotuvėje, pardavime nebeliko vienos prekės. Užsakymas padarytas, pinigai pervesti už visas prekes. Gavau pranešimą: "Backorder - Order cannot be shipped, because some items are out of stock." Apačioje yra pavardinti varijantai "What happens if an item on my order is out of stock?" Lyg ir aišku, bet ką patartų tie, kurie yra susidūrę su panašia problema? Ką daryti - laukti kažkokių Thomann pasiūlymų ar pačiam jiems į mailą kažkokį varijantą siūlyti? Patarkit, kas praktiškai esat su tuo susidūrę. Ačiū. |
Na man karta buvo, kad rode preke kaip esnacia sandelyje, bet padarius uzsakyma ir pervedus pinigus - pasirodo nera. Parasiau meila, kad man reikejo skubiai ir nenoriu laukti. Be jokiu kalbu atsiprase ir grazino pinigus. Tai kaip ir viskas simple buvo :)
_________________ Any Ideas are Welcome |
Aš atsisakyt nenoriu, norėčiau tiesiog išskirstyt tą siuntą, esančius, kad atsiųstų, o vienos prekės galiu laukt.
Nes tas daiktas tik 23 spalio nusimato, tai labai negreit. Vakar parašiau emailą, dar atsakymo nėra. Parašiau į bendrą -international@thomann.de, gal geriau į kitą kokį reikėjo? |
Gavau atsakymą: "We will split the order straight away.Thank you!"
Na, reiškia neužilgo reikalai pajudės. :) |
Jo, viskas ten tvarkoj - tik siek tiek kantrybes reikia :)
____________________ Any Ideas are Welcome |
Taip, žinau, kad viskas tvarkoj, ketvirtą kart iš ten siunčiuos.
Tik prieš tai prekės visos būdavo, o dabar vienos pritrūko, tai neturėjau patirties kaip tokiu atveju elgtis. Dabar jau aišku, dėkui. :) |