midiaudio logo

problema

IgnasK (IP Logged)
August 31, 2010 11:17AM

.



Edited 1 time(s). Last edit at 10/17/2011 08:02PM by IgnasK.
Re: problema
IgnasK (IP Logged)
August 31, 2010 11:30AM

.



Edited 1 time(s). Last edit at 10/17/2011 08:02PM by IgnasK.
Re: problema
AudioE (IP Logged)
August 31, 2010 11:43AM

Tu dar klausi. :)
Re: problema
IgnasK (IP Logged)
August 31, 2010 11:49AM

.



Edited 1 time(s). Last edit at 10/17/2011 08:02PM by IgnasK.
Re: problema
sanganas (IP Logged)
August 31, 2010 12:15PM

Permiksuoti > perklausyti > permiksuoti > perklausyti... ir taip tuzina kartu, pakol neskambes gerai :)

____________
www.ateam.lt
Re: problema
Mayhem (IP Logged)
August 31, 2010 12:43PM

Tokiu gabalu nusaldinti negalima :) manau zemus reiktu patvarkyti ir viskas gerai butu.

__________________________________________________
Jackson KE3
TC Electronics PolyTune
Line 6 ToneCore Uber Metal
Orange Crush 15
Re: problema
IgnasK (IP Logged)
August 31, 2010 12:48PM

.



Edited 1 time(s). Last edit at 10/17/2011 08:14PM by IgnasK.
Re: problema
sanganas (IP Logged)
August 31, 2010 01:13PM

Jeigu per Cubase klausei mikso is kruvos atskiru takeliu, kiekvieno su pjaustytais dazniais ir savo efektais, tada naturalu, kad suvedus visa tai i stereo takeli jis skambes kitaip. Gal nebus vykes pavyzdys, bet cia toks pats skirtumas butu tarp misinio is darzoviu, kurios buvo isvirtos atskirai o veliau suverstos i viena puoda ir tarp misinio is tokiu pat darzoviu, tik isvirtu tame paciame puode kartu :) Atrodo - viskas tas pats, bet skoniai skiriasi :D

____________
www.ateam.lt



Edited 1 time(s). Last edit at 08/31/2010 01:21PM by sanganas.
Re: problema
IgnasK (IP Logged)
August 31, 2010 01:20PM

.



Edited 1 time(s). Last edit at 10/17/2011 08:14PM by IgnasK.
Re: problema
sanganas (IP Logged)
August 31, 2010 01:23PM

jo :)

____________
www.ateam.lt
Re: problema
IgnasK (IP Logged)
August 31, 2010 01:32PM

.



Edited 1 time(s). Last edit at 10/17/2011 08:14PM by IgnasK.
Re: problema
IgnasK (IP Logged)
August 31, 2010 02:03PM

.



Edited 1 time(s). Last edit at 10/17/2011 08:14PM by IgnasK.
Re: problema
ramil (IP Logged)
August 31, 2010 04:07PM

visu pirma kodel floating pointu isexportavai? pabandyk paexperimentuot ir isexportuot i 16bit wav ir galimas daiktas jog dings tavo problema :) teoriskai
Re: problema
IgnasK (IP Logged)
August 31, 2010 04:08PM

.



Edited 1 time(s). Last edit at 10/17/2011 08:13PM by IgnasK.
Re: problema
ramil (IP Logged)
August 31, 2010 04:11PM

taip ir maniau jog tame beda bus :)
Re: problema
IgnasK (IP Logged)
August 31, 2010 04:31PM

.



Edited 1 time(s). Last edit at 10/17/2011 08:13PM by IgnasK.
Re: problema
<<andrius>> (IP Logged)
August 31, 2010 04:32PM

Sakai dėl bitų?
Re: problema
ramil (IP Logged)
August 31, 2010 04:40PM

ne bituose esme o floating pointe ten kitaip skaiciavimai vykta ir viskas teoriskai eina su headroomu. pats cubase skaiciuoja floating pointu audio signala ir jei kuri nors atskira kanala clipini jis rodo jog clipina o to clipinimo daznai gali negirdeti bet kai viskas susiveda i D/a converterius (kurie floating pointo nepalaiko) visas clipinimas prasideda girdetis del ko ir jo mixas ir blogiau skambet negu neisexportavus. todel su floating pointu visad reikia atsargiai nes visad su converteriais reikes susidurt norit to ar ne :)
Re: problema
(IP Logged)
August 31, 2010 05:20PM

Na pirmiausia pasižiūrėkime kas yra Floating Point. Kuomet bitų rezoliucijos neužtenka išmatuotam taško lygiui aprašyti, sistema perkelia kablelį per vieną skaičių. Tarkim jei kodavimo metodas leidžia aprašyti dydį iki 10 (t. y. nuo 0 iki 9,99), o išmatuotas dydis yra tarkime 10,5, tai Floating Point numato galimybę perkelti kablelį ir aprašyti šį dydį kaip 0,105. Šiuo atveju dešimt kartų mažėja dinaminė rezoliucija, tačiau kam įdomus tuo metu skambantis garsas -52 dB lygyje, jei kažkas šalia kriokia +2 dB ? :) Taigi čia Floating Point veikimo mechanizmas. Steinberg produkcijoje jis numatytas 32 bitų rezoliucijoje, tad post procesingo metu užclipinti failą nepalikta jokių galimybių (arba reikia ypatingo talento). Kuomet išexportuojame tokį failą, jam suprasti reikalingi atitinkami algoritmai, kurie įdiegti pro audio softe. Jei bandyti tokį failą pasiversti su kokiu nors buitiniu softuku, jis paprasčiausiai nesupras kas čia per daiktas. Panašu, kad šiuo atveju taip ir nutiko.
Dėl skambesio kaitos - niekam nepaslaptis, kad Cubase iki tam tikros versijos 32 bit Floating Point Engine buvo tiesiog akiplėšiškas feikas (ko pasekoje daugelis užsienio aukštųjų mokyklų, ruošiančių pro audio specialistus, išbraukė Steinberg kompaniją iš patikimų gamintojų sąrašo). Kuomet Steinbergas susikooperavo su Yamaha, ši problema buvo rasta ir išeliminuota. Dabar su Steinbergo produkcija viskas gerai, tačiau tie, kas naudoja senesnę Cubase versiją, susiduria su keistu paradoksu, kuomet grojant realtime suvedimas skamba vienaip, o padarius MixDown skamba kitaip.

Oj gausiu spragilų nuo Daliaus :D
Re: problema
Famous (IP Logged)
August 31, 2010 05:28PM

Autoriui - gal pasakyk draugui kad nemixuotu daugiau.Nes jau taip perspaude viska kad...blekas aisku ir turi skambet sudinai bet ne taip :)
Re: problema
angelwebzine (IP Logged)
August 31, 2010 05:35PM

Del bleko skambesiu tai gal nereikia :)
Bet ar man pasirode, ar tavo kolegos irasas labai out of phase? Nes net ausys pradejo riestis i kita puse vos isgirdus ;]
O del mixo, tai ka puikiai girdziu, tai Ezdrummeri, ir vietom islendancius zemo daznio uuuuzimus.
Re: problema
IgnasK (IP Logged)
August 31, 2010 05:47PM

.



Edited 1 time(s). Last edit at 10/17/2011 08:13PM by IgnasK.
Re: problema
Famous (IP Logged)
September 01, 2010 11:42AM

Ir dar man rodos ezdrummeris su vienu stereo takeliu, o ne multiuotput normaliai apdirbta :)
Sorry, only registered users may post in this forum.