Sveiki, gal kas jau esate išbandę Midas VeniceF?
Mane domintų fader'iai, flip'ai ir equalizer'iai. Ar įmanoma jame išsisaugoti scenas, kaip ant paprastų, pilnai skaitmeninių pultų? |
(IP Logged)
February 02, 2011 01:50AM
Na jei gerai supratau, tai čia analoginis pultas su galimybe per firewire pakabint ant tam tikrų taškų VST, RTAS ar dar kokius ten pluginus. Anyway pats pultas analoginis, potencai patys nesisukios. Čia ne Euphonix CS3000 :)
|
Dalyvavau seminare pas "Braliukus" kur pristatinėjo šitą ir PRO serijos skaitmenas. tai konkrečiai apie veniceF - tai paprastas analoginis pultas, kuris turi iškart viduje multitrack audio interfeisą. t.y. gali iš kiekvieno kanalo ir auxo signalą paimt į kompą ir į kiekvieną kanalą sugrąžint. ta prasme gali naudoti įrašui arba per pc leisti softinius efektus ir juos įkomutuoti į kanalus ar grupes - kaip insertus.
Eq - jau naujame venice yra pilna dviejų juostų parametrika, tiesa - viskas smarkiai sukišta ir dviejų aukštų rankenos sunkiai valdomos mėginant nepasukt kito kanalo eq.. pačių feiderių kokybė atrodo - gera, tikrai geresnė nei buvo sename venice, o priedo pagaliau 100mm ilgio "juškės" o ne behringer lygio trumpi feideriukai. kas dėl scenų saugojimo ar feiderių važinėjimo - tai tikrai niekas ten nevažinėja ir nesisaugo, arba kažkas temos autorių apgavo.. Tai kaip Kastis pasakė - normalus analoginis pultas su neblogu "soundblasteriu" :D |
(IP Logged)
February 06, 2011 08:34PM
:D
Kasčiui linkėjimai (kai sutiksi) :) Mane labiausiai domina XL8, kol sugalvojau Baltuoniui paskambyt dėl apsiuostymo, tai Bajoras spėjo supakuot ir išvežt į Maskvą :( Kiek domėjausi, tai vienintelis rinkoje live skaitmuo su 2ms vėlavimu ir synced clock'u visuose taškuose. Na dar reik nepamiršti ir delay compensation, kuria MIDAS taip giriasi :) Gal čiupinėjai, gal gali pasidalinti kaip ten su jitteiriu pas aną ? Laimiuz. |
Gal per baisiai...
48-channel digital snake ready* via AES50 ports featuring KLARK TEKNIKs SuperMAC networking capability for ultra-low jitter and latency http://www.behringer.com/EN/Products/X32.aspx kaina tai apie 3250 :) |
(IP Logged)
February 08, 2011 12:05PM
Planavo apie 2500 USD. Beje, į šitą ir aš žiūriu ir štai kodėl. Behringeris prieš daug metų buvo nebloga kompanija, tačiau paskui, turbūt paėmęs pavyzdį iš Mercedes'o, prisileido jaunuolių ir tie Behringerį muzikantų tarpe padarė keiksmažodžiu. Pamenu jų bandymus su Ultra-Curve Pro, kurie vis niekaip nepavyko. Taigis nemanau, kad Behringeris nenorėtų kažkada susigrąžinti gero vardo. Gal čia bus pirmasis gaminys po daugelio metų vertas dėmesio ? Širdies gilumoje norėčiau tuo tikėti :) Kita vertus stebuklų nebūna - gero daikto pigiai nepagaminsi, o šito kaina lyginant su galimybėmis gerokai per maža :( Bijau kad digital engine vėl bus "mandavoškių balius".
|
XL8 - tai tiktai, kad čiupinėjau, bet nieko netestavau, nematavau.. per dainų šventės vario audrą teko truputi pamynkyti. kad daiktas skamba gerai - tai faktas. aišku sistema jo visa - tai gana pizdavota.. dėžutė per dėžutę.. spamas labai nemėgsta midaso už tai :D
beje klokas ir delay, ten irgi su šiokiom tokiom išimtim, iki galo neišsiaiškinau,, tačiau per seminarą kažkodėl midaso atstovas apie vėlavimus klausimo labai stengėsi nesuprast :D Kas dėl behringėr - tegu jie pagamina daiktą, kuris bent jau nesulūštų taip greitai, na bent jau ne taip greitai kaip yamaha LS9 feideriai :D o apie kokybę tai kažinau.. jų kažkada gamintas 01V "klonas" buvo pakankamai patikimas prietaisas. pas kolegą dar du tokie pultai yra ir intensyviai dirba.. korpusas jau pradeda rudyt, o nei feideriai byra, nei genda, vat tau ir behringer. bet žiūriu ir vis nesusiprantu, nuo ko jie šitą pultą nudrožė.. nei soundcraft SI compact, nei mackie TT, nei allenheath IliveT, kožkoks hibridas |
(IP Logged)
February 08, 2011 07:49PM
Čia bendras darbas su MIDAS'u (:D Dėl Yamaha feiderių tai tu teisus, LS9 kažkokį grybą sudėjo. Consumer klasę. O ve PM5'uke kiek pastebėjau feideriai jau ženkliai geresni, tik preampai traška, kai į juos vandens pripili :D:D:D
|
a ta behringeri nudroze nuo visu po bishki :) manau naivu butu tiketis kazko superduper gero ir patvaraus... prie to pacio, mazum kas presonusa studiolive 16 arba 24 ciupines?
|
Kas dėl preampų- dauguma skaitmeninių traška, nes papraščiausiai užklipina keitiklis, vat pas midasą praktiškai neįmanoma perpilti "vandens". jie emuliavo XL4 preampą, kuris aišku dirbo A klasėje ir parašė kompresoriaus algoritmą, kad veiktų kuo panačiau į analoginį, kai jis prievartaujamas, bei kaip patys sakė - ėmėsi priemonių, kad nepavytų įvaryti keitiklio į skaitmeninį klipinimą.
O dėl presonus - tai mano nuomone - tai išvis neiašku kam skirtas pultas, na gal nebent studijai. Kam skaitmeninis pultas, kai jame net feideriai nemotorizuoti, o apie išpildymą - komentuot negaliu, nes nemaigiau. Edited 1 time(s). Last edit at 02/08/2011 08:22PM by RoLaS. |
nu, kai layer'iu nera tai ir motorizuoti faderiai maziau aktualus, kitas niuansas ju kaina. tam yra fader recal i virtualia pozicija. chren znajet kaip ten veikimas istikro...
|
,,,ėmėsi priemonių, kad nepavytų įvaryti keitiklio į skaitmeninį klipinimą. ,,,
skaitmeninis klipinimas ??? gal nereikia... |
(IP Logged)
February 09, 2011 11:11AM
Rolas: tu mane neteisingai supratai :) Man per vieną renginį vėjas kaip pūstelėjo, kaip nešė nuo stogo vandenį, koks puslitris subėgo į PM5D RH preampų skyrių, tai pusė kanalų nutilo iškart, o paskui saulutei užkaitinus ėmė atsigaudinėt, bet anyway keli zirzė, šaudė ir t.t. Bet po kelių mėnesių šaudyt nustojo ir ėmė veikt gerai :) Paskui per dainų šventę vėl supylė, tai tuomet jau Sendai ėmė skaitmenines giesmeles suokti :)
|
ivanivanov Wrote:
------------------------------------------------------- > ,,,ėmėsi priemonių, kad nepavytų įvaryti keitiklio > į skaitmeninį klipinimą. ,,, > > skaitmeninis klipinimas ??? gal nereikia... Ką netaip parašiau? Nemanau, kad tai tokia reta bėda, ypač dirbant su didelio dinaminio diapazono muzika. To Laimiuz: dabar aisku :) truputi kitą prasmę 'vandeny' įžvelgiau :D |