midiaudio logo
Re: SACD
dbmeter (IP Logged)
January 15, 2012 03:11PM

Tai kam tada tiems audiofilams statytis sistemas po milijona jeigu pasaulio etalonas yra NS 10 :) Ir dauguma dainu prieš paleidžiant į pardavima yra paklausomos su NS 10???
Re: SACD
ramil (IP Logged)
January 15, 2012 11:48PM

nu ns10 buvo populiarios dabar mazai kas jas perka. jos sekmingos buvo nes neatkurdavo nei aukstu nei zemu daug tad inzinierius beklausydamas turedavo padaryti taip vadinama "smile" kreive is mixo kas daugumai patinka masems ir siomis dienomis. apie suvedima nezinanciam zmogui uzkelk ant gabalo zemu ir uzkelk aukstu ir jam patiks..
Re: SACD
pranza (IP Logged)
January 16, 2012 12:03AM

dar yra toks dalykas, kad jei per ns10 nenukrenta ausys klausant suvedimo, tikėtina kad nenukris ir klausant per bet ką kitką!

ten viduriniai taip išsišauna, kad jei kas ne visai taip, jaučias labai stipriai.

o žmonės tai dažniausiai muziką klauso malonumui...

subų tai geriau nereikia, nes jie niekad nesusiderina taip, kaip vientisa normalaus dydžio kolonėlė, kad ir su dviem garsiakalbiais. tik iš bėdos.

http://audiomastering.lt
Re: SACD
(IP Logged)
January 16, 2012 12:50AM

Na dėl labai paprastos priežasties. Juos visi stato ant žemės. Gaunasi du garso šaltiniai - kolonėlė ir sub'as. Kaip faziškai suvest ? Gali suvest tik vienam taške :) Centimetrą pasitraukei ir jau nefazėj. Ta pati bėda ir koncertuose... bet pasakyk kam nors...
Re: SACD
dbmeter (IP Logged)
January 16, 2012 05:26PM

tai be subo gi žemu juostos negirdi žmoniškai tai kaip susvesi garsa kurio negirdi? tai gali ir ant stalo statyti subus jeigu blogai ant žemės?
Re: SACD
pranza (IP Logged)
January 17, 2012 12:32AM

geriausias sprendimas - kai visi garsai išeina iš vieno taško, o toliau jau kaip kas nori.

grįžtant prie sacd, yra tokia mintis, kad „There are also challenges with DSD when it comes to digital signal processing. To handle DSP operations – necessary in the process of making most records, where mixing, level changes, EQ and compression often take place in the digital domain – the DSD signal must be decimated (turned into something very much like PCM), processed and then returned to the bitstream format. There is arguably little point in using DSD if you are going to turn it into something like PCM on the way to the master.

It has also recently emerged that in the studio environment, DSD does not employ a "bitstream" at all, but rather a form of quasi-PCM, albeit at a very high sample rate, probably in order to allow DSP processing as described above. Some people have considered this a form of cheating.

As a result of all this, it has been suggested that the primary application for "pure" DSD is for recordings in which the technique is essentially to capture a live performance and then edit it without the use of digital signal processing. This may be particularly possible in the classical field, and for other types of music where there is an actual performance to capture, but this only applies to about five percent of recorded music. The rest is created in the studio, multitracked, and reliant on a great deal of mixing, processing and other digital operations. It may be that for these types of recordings – i.e. most of the recordings that are carried out – PCM is more appropriate. However, it may also have an application where analog recordings are being reissued.“

tai visai būtų įdomu, jei ramil'as galėtų padaryt vieną tiesioginį dsd, kitą perverstą per pcm, o kitą tiesiog pcm dvd-a ar cd, o tada surast kiek galima geresnius grotuvus ir palygint rezultatus

http://audiomastering.lt
Re: SACD
ramil (IP Logged)
January 17, 2012 02:45PM

bandysiu. ta esu atidejes kuriam laikui, bet tikrai darysiu. DSD nelabai ka galima daryt suvedinejant pvz pyramixas i DXD vercia kur sumazintas sample rate (lyg ir) ir tada leidzia mixuot realiu laiku. Bandysiu. Dar turiu padares irasa B formatu irgi bus gal kam idomu paklausyt.
Re: SACD
Rimtautas (IP Logged)
January 19, 2012 06:28PM

Man patiko krištolinės vazos ir jitterio tematika.
Na, kad krištolas gali izoliuoti ar indukuoti, tai gal ir visai realu. Krištolą, be smėlio dar sudaro apie 20% švino oksido, kurio tam tikros struktūros turi gana nebloga elektrinį laidumą. Aišku klausimas kas darosi lydinyje su silicio oksidu. Bet visai gali būti, kad krištolinė vaza galėtų tarnauti kaip elktromagnetinių bangų skydas...
Re: SACD
ivanivanov (IP Logged)
January 19, 2012 11:28PM

,,,Man patiko krištolinės vazos ir jitterio tematika.,,,
pasakos apie stebuklingus tinklo kabelius atsiranda neturint supratimo apie tai,kas yra stiprintuvo viduje(dezeje).
didziausias trikdziu saltinis-lygintuvo diodai.labai plataus spektro trikdziai patenka i to paties stiprintuvo (ir salia esanciu irenginiu) signalo grandines,kur yra sustiprinami ir vienaip ar kitaip itakoja garsa.
stebuklai baigiasi nusivezus kokybiska lempini stiprintuva su lempiniu lygintuvu(vietoje puslaidininkiniu diodu turinciu lempas-kenotronus) toliau nuo civilizacijos,t.y. ten,kur nera pramoniniu trikdziu,elektros,neveikia mobilus rysys ir panasiai.nuosalioje sodyboje,kaip elektros saltini naudojant generatoriu su vidaus degimo varikliu.kadangi nera ne tik pramoniniu,bet ir puslaidininkiniu diodu sukeliamu trikdziu,kabelis nuo generatoriaus tiekiamos elektros skydelio iki stiprintuvu gali buti bet koks,bet bokio ilgio.pabandyta net su keleto metru ilgio vielinio tinklo tvoros surudijusiais geleziniais "laidininkais" (saugumo sumetimais prikaltais ant lentos).garsui jokios itakos.
profesionalai studijose nenaudoja "stebuklingu" kabeliu,nes kabelis,turintis itakos garsui,aiskiai parodo bloga irangos (prie kurios jis jungiamas) kokybe.profesionalams svarbu ekranavimas,izeminimas,simetrija ir panasus techniski dalykai.
to nesuprantantiems lieka burtai
Re: SACD
pranza (IP Logged)
January 20, 2012 09:20AM

kaip tik ir yr vientaktis 300B su kenotronu, bet jautrus jis laidui. tiesa, praktika paremta ne generatorium kaime, o įprastose sąlygose mieste :)
šiaip tai būtų keista, jei vidiniai jo laidai įtakos turi, kolonėliniai turi, tarpblokiniai turi, o maitinimo staiga imtų ir neturėtų.

gal tiesiog tas generatorius, kadangi arti, savo paties įtaka permuša viską? gal tikrai, jei linijinis signalas kabeliuose būtų ne 1V o 20V, jų įtaka irgi sumažėtų? gal specialiai daromos tokios mizernos srovės, kad laidininkai turėtų įtakos?

kažkas ten sakė, kad kai laidas pakankamo storumo, tai jau skirtumo neturi būt, bet kaip tik viena firma daro du vienodos konstrukcijos laidus iš vario ir sidabro ir jie visiškai nepanašūs, tai klausimas kokio storumo turi būt? ar čia irgi be kaimo sąlygų šitas neveikia?

arba prietaisų kojelės, skambesio skirtumas priklausomai nuo to, ant ko pastatai. jei perstatai patefoną nuo spintelės ant žemės ir jis jau kitaip groja, tai irgi blogas?

AVD

tos studijos tai irgi veikėjai... galėčiau daug ko jų paklaust. pvz kodėl simetrinius laidus visur naudoja, jeigu ne visada jie trukdžių prisigaudo? įprasta, ir tiek. kodėl LRT studijose sumontuoti maitinimo filtrai, jeigu tas, kas už rozetės - nesvarbu, nes ir taip šimtas kilometrų iki generatoriaus? kodėl toj pačioj lrt studijoj pajungus prie konverterio geresnį spdif laidą visi ten esantys iškart pajunta skirtumą? na aišku, kad alesis - tai bloga aparatūra, todėl. bet tai kodėl jie net ten naudoja blogą aparatūrą? kodėl kodėl kodėl.

tikiu, kad galima sudaryt tinkamas sąlygas tvorai pagrot į vienus vartus su kitu laidu, bet tikrai ne įprastose sąlygose tai pavyksta. labai norėčiau išgirst aparatūrą, kuri nejautri laidams IR groja geriau, nei manoji. ir sužinot, kiek kainuoja. tada pirkčiau ir kitiem rekomenduočiau!

http://audiomastering.lt
Re: SACD
ivanivanov (IP Logged)
January 20, 2012 11:03AM

,,,vidiniai jo laidai įtakos turi, kolonėliniai turi, tarpblokiniai turi,,,
tokiu paciu elektriniu parametru kabeliai "skamba" vienodai.jeigu pvz.koloneliu kabeliai "skamba" skirtingai,reiskia,kad kuris nors elektrinis parametras kitoks.skirtingai "skamba" del skirtingos varzos,talpumo ir induktyvumo.laidininko metalo rusis,izoliacijos lankstumas ir kt.turi itakos tik eksploatacinems savybems,dizainui ir pan.
,,,gal tiesiog tas generatorius, kadangi arti, savo paties įtaka permuša viską?,,,
generatorius toli uz pirteles,kad negadintu haiendo :D
,,,arba prietaisų kojelės, skambesio skirtumas priklausomai nuo to, ant ko pastatai,,,
gal nereikia.aisku,jeigu vinilu grotuva pastatysi ant nuo garso drebancio lentgalio,tai ...
,,, kodėl simetrinius laidus visur naudoja, jeigu ne visada jie trukdžių prisigaudo? ,,,
atsinesk i studija mobiliaka,skambinimo rezime priartink prie irangos ir labai greitai suzinosi(per monitorius) ,kam reikalinga simetrija.
,,, kodėl LRT studijose sumontuoti maitinimo filtrai, jeigu tas, kas už rozetės - nesvarbu,,,
kas sake,kad nesvarbu?hifiystai?
,,, kodėl toj pačioj lrt studijoj pajungus prie konverterio geresnį spdif laidą visi ten esantys iškart pajunta skirtumą?,,,
todel,kad laidas kitokiu parametru.jeigu kabelis tycia pagaminamas pvz.didelio talpumo tarp laidininku,tai jis ir "skamba" kitaip.
negalima visko suplakti i viena kruva ir apie viska vienu metu kalbeti.taip elgiasi krautuvininkai.ir gerai daro,nes ju tikslas-babkes.
Re: SACD
pranza (IP Logged)
January 20, 2012 12:05PM

hm, tai matyt skiriasi tos elektrinės savybės, priklausomai nuo medžiagos, konstrukcijos ir laido paviršiaus.

smagiai nusipirkčiau audio note an-spx kolonėlino laido atitikmens ir an-vx tarpblokinio laido atitikmens už kokį 100 Lt / m. ar tas talpumo atitaikymas brangiau kainuoja? :/

http://audiomastering.lt
Re: SACD
dbmeter (IP Logged)
January 20, 2012 01:34PM

Tai LRT ka turi ta ir naudoja. Svarbu iš principo viskas veikia jiems ir viska padaro ka nori padaryti. Cia gi ne CNN ar BBC jums.
Re: SACD
pranza (IP Logged)
January 20, 2012 01:37PM

na tai va būtent, kad ką turi, tą ir naudoja, ir nereikia į juos lygiuotis :]

http://audiomastering.lt
Re: SACD
dbmeter (IP Logged)
January 20, 2012 01:44PM

nu tai Lietuvai gerai ir tai ka turi lrt nes vis vien dauguma su Antares dainuoja tai koks gi skirtumas. Sel as geriausia metu grupe. Visos dainos su autotune padarytos.



Edited 1 time(s). Last edit at 01/20/2012 01:44PM by dbmeter.
Re: SACD
ivanivanov (IP Logged)
January 20, 2012 03:18PM

,,,hm, tai matyt skiriasi tos elektrinės savybės, priklausomai nuo medžiagos, konstrukcijos ir laido paviršiaus.,,,
labai skiriasi.tik reikia atsiminti,kad niekas specialiai garsui "laido" negamina.per mazi kiekiai rimtam fabrikui.koks nors BELDEN'AS gauna uzsakyma graziais ornamentais,krypties rodyklemis ar dar kaip nors paspalvinti serijini kabeli,o visokie turintys komercine uosle tipeliai pristato kaip savo gamini.tik kaina skiriasi desimtis kartu.kai toks navaras,pinigu pakanka ir burbului pusti.
,,,smagiai nusipirkčiau audio note ...,,,
turiu lempini sios firmos riaa korektoriu.vienos pigiausiu detaliu,jokiu haiendiniu bairiu,kokybiskas korpusas,nekokybiskas montavimas,pakankamai triuksmu.ir nieko-liaudis tiki,kad tai labai "firma".kazkada su gerais gaminiais (tiems laikams) uzsidirdo gera varda.dabar varo konvejeriu.liaudis tiki krautuvininkais.visiems gerai.
Re: SACD
pranza (IP Logged)
January 21, 2012 11:33AM

o koks modelis? M1 tai ne stebuklai, bet jau nuo trečio lygio daros neblogai. Detales pasigerini dar, ir visai gerai!
je, visiems būna aukso amžius :) ~ 2000 m jie, manau, buvo pats tas.

http://audiomastering.lt
Re: SACD
ivanivanov (IP Logged)
January 22, 2012 01:27PM

,,,M1 tai ne stebuklai, bet jau nuo trečio lygio daros neblogai. ,,,
liaudis tiki krautuvininku puciama migla
Re: SACD
pranza (IP Logged)
January 22, 2012 03:36PM

man tai level3 visai gana :] geriau pigiau nebūna.

kad jau tema apie sacd, ir nukrypom iki audio note, štai ką apie SACD mano [url=http://www.malcolmsteward.co.uk/?page_id=1631]audio note žydas[/url]. Gaila, kad visa ko užmanytojas[url=http://www.positive-feedback.com/Issue23/kondo.htm]audio note japonas[/url] jau miręs, nes tai jis buvo tas didysis inovatorius, padirbęs inžinierium firmose teac ir sony, ir pamatęs, kad nieko gero su jais neišeis ir įkūręs AN.

http://audiomastering.lt
Re: SACD
ivanivanov (IP Logged)
January 22, 2012 05:27PM

,,,tai jis buvo tas didysis inovatorius, padirbęs inžinierium firmose teac ir sony,,,
sutinku,kad dirbdamas teac ir sony jis galejo buti inovatoriumi.an jokiu inovaciju.nuo kokybes prie kiekybes...
Sorry, only registered users may post in this forum.