Kas tai yra ASIO ir kuo shia technologija palaikanchios plokstes pranashesnes uzh paprastas?
|
Tuo, kad galima normaliai dirbti su garsu, naudojant realius ir virtualius instrumentus. Smulkiau apie techninę pusę gali papasakoti p. Dalius.
|
DZdj,
Trumpai - ASIO prototokolas buvo sugalvotas tam, kad būtų galima perduoti audio duomenis tarp audio kortos ir programos apeinant operacinės sistemos audio "reikalus". Tokiu būdu atsirado galimybės: a) sumažinti vėlinimą (dabar jau yra įrenginių, pasiekiančių < 1ms), b) išpildyti f-jas / galimybes, kurias riboja sistema (tarkime max. kanalų skaičius, rezoliucija, sample dažniai ir pan.) c) reikalui esant - įgyvendinti naujas f-jas, kurių įgyvendinimas operacinės sistemos lygyje užtruktų nepalyginamai ilgiau (arba visai būtų neįgyvendintas). Kaip pvz. (f-jos, atsiradusios vėliau - su ASIO 2.0) - Direct monitoring, sinchronizacija semplo tikslumu ir pan. d) nepriklausomybė (LAISVĖ) nuo OS gamintojų - ar tai būtų Microsoft, ar Mac OS - klaidų taisymas, tobulinimas ir pan. tapo žymiai paprastesniu dalyku. Elementariausias google.com su paieška ASIO tau duos dar daaaaaugiau atsakymų. |
Lauris (IP Logged)
November 11, 2004 03:19PM
Beje, jei jau kalbam apie ASIO. Problemele tokia: kaip jungti per atskirus ASIO kanalus atskiras programas, kurios turetu veikti vienu metu. Kazkaip nesigauna. Tipo vienoje programoje nurodau tarkim 1-2 kanala, antroje 3-4. Ir nifiga neleidzia. Nepamenu pazodziui kur pasincia bet tipo problemos su ASIO. Vienoje programoje (tarkim cubase) - jokiu problemu.
??? |
Lauri,
Tam reikalui - keletos programų naudojimui per vieną (ASIO) kortą - 1. - ASIO draiveriai turi būti multiclient tipo, o tokių yra nedaug. RME - YRA multiclient tipo, todėl su RME tai įmanoma. 2. (kai išpildyta pirma sąlyga) - visos programos, besikreipiančios į tą pačią kortą, turi buti nustatytos tam pačiam diskretizacijos dažniui. |
Daliau,
Lietuvoj kokis tai RME kultas ima vystytis :))) Nieko prieš neturiu, kompanija rimta o ir produktai visai solidūs, tačiau norėtūsi išgirsti ir apie kitų kompanijų geležėles. Pagarbiai, Laimiuz. |
Mielai padiskutuotume ir apie kitus (rimtesnio lygio), ale kad nedaug kas cia perka Lynx ar Digigram produktus . O tie kas jas naudoja - nebutinai turi noro dalyvauti forumuose:-(
Dalius |
>
> Lietuvoj kokis tai RME kultas ima vystytis )) > Nieko prieš neturiu, kompanija rimta o ir > produktai visai solidūs, tačiau norėtūsi išgirsti > ir apie kitų kompanijų geležėles. gal greiciau RME kultas isvystytas situose forumuose :) Bo mano aplinkos tautieciai kazkodel visi kaip vienas ant Creamware uzsede (kas iperka)... |
Titus (IP Logged)
April 10, 2005 03:47PM
o kuom praktine prasme geresnes lynx arba digiram kortos nuo rme arba creamware?
|
Lynx - geresni keitikliai nei RME (bet yra niunsų - tarkime RME geresnė sinchronizacija, todėl jei reikia sinchronizuoti nuo išorės - geriau RME)
Digigram - daugumoje kortų yra hardware Mpeg kodavimo varikliukas. Digigram kortos dėlto yra populiaresnės radijo studijose (įrašų studijose - nelabai, nes RME/Lynx keitikliai ir kitos savybės geresni) Dalius |
MCmaker (IP Logged)
April 15, 2005 02:49PM
Creamware Luna II geriau uz RME serijos kortas, ir kaina beje labai panasi 1500lt +AKAI Sempleris, ASIO ir t.t.
|
MCmaker
Prašau rimtai argumentuok kuo geriau. Dalius |
1. Daliau,CW turi didesnes galimybes, daug didesnes, ir, sakyciau kad ANALOG DEVICES ne paskutinis sh.:| Dirbau(ir dirbu) daug su RME HAMMERFAL, pats turiu CW ir tikrai CW nusileidzia tik kartais, ir tik draiveriu azvilgiu, bet tikrai ne garso kokybe.
2. Kaina |
1. Galimybės: žiūrint kam ko reikia. Jei įrašinėju gyvus instrumentus - kam man tie DSP? O kiek Luna2 turi įėjimų? Kur jos ADAT I/O? Ar palaiko luna 192kHz? Ar galiu sudėti 3 lunas kad gaučiau >30 įėjimų? Kaip Luna elgiasi (ir skamba) kai jai reikia sinchronizuotis išoriniu šaltiniu?
Garso kokybė: Fino, ką tu lygini - Hammerfall (kuris neturi analoginių I/O) su Luna'os keitiklių garsu? Per ką tu klausai Hammerfall? Fino - jei atvirai, pirmą kartą girdžiu, kad CW garso kokybė atitinka RME. Visur pasaulyje tai yra daug kartų suminėta/aptarta ir išvados yra priešingos. Ar tavo monitoriai yra adekvačios kokybės, leidžiančios vertinti profinių garso kortų skambėjimą? Rašiau daug kartų: nesakau, kad CW produktai yra blogi. Taip, jie turi DSP, kurio RME neturi ir tam tikrais atvejais tai gali būti privalumas. Bet - žiūrint ko nori. Jei reikia rimto apdorojimo - ir vistiek stataisi PowerCore/UAD DSP plokštes - kam leisti pinigus CW DSP?! Aišku, kai biudžetas ribotas, renkiesi tai ką įperki;-) 2. Kaina: ne argumentas. Soundblaster kaina dar geresnė, jame kalnas DSP - ir Sampleris, ir sintezai, ir reverbai. Ar tai reiškia, kad dėlto SB yra geriau nei CW? Dalius Edited 1 time(s). Last edit at 04/16/2005 06:12PM by Dalius. |
Daliau - prie visos mano pagarbos tamstos kompetencijai, reikia nepamirsti, kad kaip ir visam pasaulyje, taip ir lietuvoje, muzikantai stipriai skaiciuoja pinigus... :( todel ir neturi galimybes pirkti RME+TC komplektu, o kala slagerius su keturiu metu senumo kompais kuriuose kaip audio interfeisas stovi EMU 0404...
|
Didžiausia bėda pas mus ne su aparatūra, o su idėjų trūkumu... Paimkim kad ir Piana - Snowbird albumą: gitara ir M-Audio korta, ir bravo! Jei tarkim apie popsą kalbant, tai mūsiškis kažkiek primena dešimt metų senumo vakarų popsą, tik viskas dar supaprastinta, kreivai suvesta. Vien hardwaras geras reikalų nepataisys, reik ir savo darbo įdėt. Senas kompas nėr blogai, kubeiso pirma versija eina ir ant atari, http://tamw.atari-users.net/cubase.htm :)
Dėl Creamwaro plokščių gero skambesio - netikiu, nes jau HDSP9632 palyginus su Digi96/8 pasirodo prasčiau, o juk ne tiek daug dar tame HDSP Hammerfalle pribarmočinta palyginus... Creamware gi velnias koją nusisuktų, kiek tų čipų, o ką jie ten veikia? Ogi gadina garsą! Dar nė vieno aparato neteko matyt sudėtingo, ir kad gerai grotų :| |
pranza - kaip pirstu i aki...
|