Ekspermentuoju chia su vienu ampu, ir kazkaip netychia ishsigrynino vienas reishkinys. Pateiktam zhemiau "video" yra trys kreivai shleivai sugrotos frazes ir irashytos su plyta. Daugiau nieko po ranka neturejau :). Jitteriai/burbuliavimai nuo to girdeti, bet ne juose esme. Esme gitaros garso tembre.
Esminis klausimas - ar per savo iprastine kompo klausymo aparatura girdit skirtuma ir ka butent girdit? http://www.youtube.com/watch?v=2KfeobGoP5U Sau If you scratch surface of any skill - you will find thousands of hours developing it Edited 1 time(s). Last edit at 09/16/2013 09:19PM by kwlw. |
Ir ką tu nori sužinoti? Nežinau ką ir kai bei dėl ko naudoji - bet viduryje dumblo daug. Nori pasakyti kad keitei 3 rušis lempų?
Robertas Midiaudio Ltd. robertas@midiaudio.com [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1453[/img] [img]http://forum.midiaudio.com/file.php?0,file=1964[/img] |
Tiesus ir trumpas atsakymas i pagrindini klausima: taip, skirtumas yra
________________________________________________________ Ignoruoju postus, kur i mane kreipiamasi daugiskaita (tame tarpe ir PM) |
Trečiam įkyraus vidurio daugiausiai, antram mažiausiai. Antras priimtiniausias.
|
linutisp Wrote:
------------------------------------------------------- > Trečiam įkyraus vidurio daugiausiai, antram > mažiausiai. Antras priimtiniausias. Na, prisiminus kas yra "bankiu" su hambais fanas, tai turbut pachiam antras priimtiniausias. Bet chia gi strato kopija su klevo pirshtlente. Realiai turetu girdetis: 1. Be pashaliniu efektu, orginalus garsas. 2. Kaip parashe stratlt "dumblas" (ash tai vadinu "mutniak neprozrachnyj'"), kai nuo atakos nupjauti "upper middle". Bet kokiam jazzui turbut pats tas :). 3. skardus garsas, kai prie atakos prideti aukshti/vidutiniai. Man buvo idomu ant kiek subtilus tas skirtumas klausant irasho, kuris daug ka nupjauna (levas mikas + youtube). Man, grojant gyvai tai jis labai akivaizdus, net per daug. Del to ir susidomejau, kiek jo ishlieka. Sau If you scratch surface of any skill - you will find thousands of hours developing it |