Sveiki,
Letai baladai labai noriu irasyti paprasta (melodijos prasme) styginiu partija. Su muzikos teorija (tuo labiau klasikines) nelabai turiu ka bendro. Jau turiu pasigamines sioki toki varianta, taciau kol kas juo nesu patenkintas (galesiu vakare ikelti gabala cia). Jei cia yra sprendusiu toki reikala - buciau dekingas uz konsultacija: - koki VST naudoti realiausiam garsui talpinant visa tai i Rock balade..? - Is kokiu ir kiek instrumentu turi susideti partija (atsizvelgiant i tai, kad be ju groja klepas, bosine gtr. ir bugnai)? Del VST instrumentu - kol kas turiu galimybe naudoti [url=http://www.native-instruments.com/en/products/komplete/orchestral-cinematic/session-strings-pro/]sia N.I. biblioteka[/url]. Busiu dekingas uz patarimus :)-D ______________________ Any Ideas are Welcome |
- Is kokiu ir kiek instrumentu turi susideti partija (atsizvelgiant i tai, kad be ju groja klepas, bosine gtr. ir bugnai)? [i][/i]
Gal styginiu kvartetas? (smuikas I, smuikasII, altas, cele)] Edited 2 time(s). Last edit at 05/29/2013 05:25PM by aldas d.. |
Kazkada dariau instrumentuote baladei... Butent kvartetui. Garsas slykstus....
|
http://www.youtube.com/watch?v=KeXSKiEQCQg
|
Dažniausia styginiai rašomi keturbalse faktūra: du balsai smuikų, altas ir violončelė. Penktas būna stryku grojamas kontrabosas, tačiau čia jau daugiau "simfonizuotoms" ir didesnės orkestro sudėties (su pūtikais) partitūroms. Tačiau tai labiau būdinga atvejams, kai naudojami gyvi instrumentai. Tiek, sakykim, kvartetas, tiek ir diesnė kamerinė styginių sudėtis. Toliau viskas priklauso nuo sumanymo. Jei yra Piano, Bass ir DrSet, galima puikiai apsieiti ir su dviem balsais, sakykim: sąlyginai violončelėmis ir smuikais, tačiau tokiai partitūrai reikia ir profesinio aranžuotojo meistriškumo ir gerų įgūdžių.
Turint "keturių styginių" standartą, realiai paprasčiausia viską išspręsti pedaline faktūra, grojant ir išdėstant siaurais akordais tris balsus maždaug nuo mažosios oktavos "fa - sol" iki antrosios oktavos "re-fa". Violončelė tokiu atveju grotų akordo pagrindinį garsą, jei vaizduotė nesufleruotų kitaip. Naudojant VST, praktika rodo, visiškai pakaktų ir trijų balsų. atitnkamai: du groja minėtame diapazone harmoninių garsų pedalus, o violončelė akordo pagrindinį garsą. Atrenkamt natas strings partijai, paaiškės, kad nuo vieno iki kito garso galima padaryti ir kažkokią melodinę slinktį. Apskritai, "stringą" geriausia įgroti ranka realiame laike. Jei to padaryti pačiam neišeina, galima paprašyti draugų pagalbos :) Tada bus aiškiau, kaip elgtis su vėluojančiu styginių semplų garsu. Kokios nors atakos korekcijos mažiau patyrusiam , kaip taisyklė, baigiasi "plastmasiniu" garsu. Jei trumpai, tai tiek. O šiaip realus sprendimas visada priklauso nuo konkretaus gabalo, autoriaus mentaliteto ir techninių (pats groji ar ne) galimybių. Sėkmės! |
Rimai, Aldai - aciu uz patarimus, pasinagrinesiu. Nusiunciau jums i PM nuoroda i demo faila - gal su gyvu pvz bus aiskiau :)
____________________ Any Ideas are Welcome |